سلام خدمت دکتر محترم اوما
پسرم سه ماهو ده روزشه،آلرژی به پروتئین گاوی داره و فقط نئوکیت بهش میدم،و دو هفته است که شیر خودمو قطع کردم،ده روز پیش مسافرت رفته بودیم حالش خوب بود،الآن 3 روزه هر چی میخوره مثل آب بالا میاره،حتی بعد از گذشت دو ساعت از شیر خوردنش،اسهال هم داره،تب نداره ولی
مشکلش چیه به نظرتون،از رفلاکسه یا نه
چون شیر اصلا حالت پنیری نداره
پرسش (1402/06/18):
بالا آووردن و اسهال نوزاد 3 ماهه
307
13
1402/06/18
سوال کننده
0
1402/06/18
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
خیر جانم احتمالا درگیر بیماری ویروسی شده است حتما در اسرع وقت مراجعه کنید و لحظه ای به تاخیر نیندازید زیرا با این روال بدن کم آب شده خطرناک است به بیمارستان مراجعه کنید 🌸
خیر جانم احتمالا درگیر بیماری ویروسی شده است حتما در اسرع وقت مراجعه کنید و لحظه ای به تاخیر نیندازید زیرا با این روال بدن کم آب شده خطرناک است به بیمارستان مراجعه کنید 🌸
0
1402/06/19
سوال کننده
عزیزم امروز صبح که دفع داشت،دیگه اسهال نبود،یعنی شل بود ولی نه مثل دیروز،پیش پزشکش هم بردم،گفت چون تب نداره،پس ویروس نیست
حالا به نظر شما چیکار کنم
به بیمارستان مراجعه کنم یا نه؟
حالا به نظر شما چیکار کنم
به بیمارستان مراجعه کنم یا نه؟
0
1402/06/19
پزشک اوما
اگر دیگر بالا نیاورده و اسهال تکرار نشود نیازی به مراجعه نیست در غیر این صورت باید جهت ارزیابی علت مراجعه کنید
0
1402/06/19
سوال کننده
فقط بالا میاره،حالت آبکی
0
1402/06/19
سوال کننده
مجدد اسهال کرد کمی خلطی بود
پزکش گفت شربت سفیکسیم بدم بهش،به نظرتون داروی مناسبیه یا نه؟
پزکش گفت شربت سفیکسیم بدم بهش،به نظرتون داروی مناسبیه یا نه؟
0
1402/06/20
پزشک اوما
عزیزم بله درمان را شروع کنید ، چه قطره هایی به دلبندتان میدهید ؟
0
1402/06/20
سوال کننده
بایولاکت،کید سه فورت
0
1402/06/20
سوال کننده
آب ماجان هم میدم هر از گاهی،چون شیر خودم رو قطع کردم
0
1402/06/20
سوال کننده
عزیزم سفیکسیم 100 رو چقدر بدم بهش؟
چون از داروخانه که گرفتم گفت حتما پزکش تجویز کرده؟
چون مناسب نوزادا نیست
چون از داروخانه که گرفتم گفت حتما پزکش تجویز کرده؟
چون مناسب نوزادا نیست
0
1402/06/20
پزشک اوما
عزیزم چرا به نوزاد 3 ماهه آب میدهید؟ دستور متخصص اطفال است؟ دوز سفیکسیم را پزشکی که تجویز کرده باید تعیین کند جانم
0
1402/06/20
سوال کننده
بله گفتن چون هوا گرمه و شیر خودت رو قطع کردی ممکنه بدنش کم آب بشه و یبوست بگیره
که یبوست گرفته بود،از وقتی آب میپچدم بهتر شده روزی یکبار دفع داره
که یبوست گرفته بود،از وقتی آب میپچدم بهتر شده روزی یکبار دفع داره
0
1402/06/20
سوال کننده
نباید دیگه آب بدم؟
0
1402/06/21
پزشک اوما
بهتر بود قطره پروبیوتیک میدادند اما اگر با این روال طبق نظر متخصص اطفال جلو می روید مشکلی ندارد، و. اگر الان اسهال دارد به جای بایولاکت پدی لاکت 5 قطره بدهید اگر جواب نداد 5 قطره صبح و 5 قطره شب بدهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




