سلام خانم دکتر و اومایی های عزیز
دختر من سه چهار روز دیگه یک سالش میشه
صداش گرفته دیروز گاهی میگرفت امروز از خواب بیدار شده گرفتگی صداش بیشتر شده
چی بهش بدم بدتر نشه؟ پلارژین خوبه ؟
تب و بی حالی نداره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



212
1402/06/18



