سلام دکتر عزیز و دوستان اومایی .تب و لرز کردم نمیتونم برم درمانگاه بچه کوچیک دارم کسی نیس نگهداره .میخواستم ببینم چیکار کنم چه دارویی مصرف کنم تا ساعت ۹ که برم پیش دکتر خودم .با سه تا پتو هنوز سردمه .درضمن دخترم هم شیرخودمو میخوره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



327
1402/06/18





