سلام خانم دکتر عزیز و دوستان اومایی
من بعد از پانکچر هایپر شدم و انتقالم افتاد سومین قاعدگی بعداز پانکچر
اولین پریودم شش روز بعداز پانکچر بود ،دومین پریودم دقیقا سر سی روز اما سومین پریودم پنج روزه عقب انداختم میتونم دوفاستون مصرف کنم که پریود شم؟
و اینکه برام سواله من که تخمدانام به شدت ضعیفن آیا برای لانه گزینی هم مشکل دارم؟چون میگن درصد سقط و عدم لانه گزینی رو بالا میبره
باید چیکار کنم رحمم آماده باشه؟
واقعا خیلی خیلی خودم و همسرم ناامید شدیم به حدی که همسرم با انتقالم مخالفت کرده و میگه دیگه نمیخواد بریم دکتر خدا خواست خودش میده😢🥺
پرسش (1402/06/17):
تخمدان پلی کیستیک شدید و انتقال جنین
425
48
1402/06/17
سوال کننده
0
1402/06/17
سوال کننده
قرص برای تیرویید کم کار مصرف میکردم و الان عادی شده
باید دارو رو مصرف کنم همچنان؟
باید دارو رو مصرف کنم همچنان؟
0
1402/06/17
شهبانو mmm
چندتا تخمک و جنین داشتی؟
0
1402/06/17
شهبانو mmm
قرص تیروییدت دیگه نباید قطع کنی
0
1402/06/17
شهبانو mmm
همینکه برات جنین تشکیل شده خیلیه
0
1402/06/17
شهبانو mmm
امیدوار باش عزیزم.من دو مرحله تخمک کشی کردم ولی تخمک خوب نداشتم یه مرحله هفت تا تخمک و ی مرحله هم فقط دارو مصرف کردم تو سونو گفت تخمکا خوب نیست تخمک کشی نکردم هزینه الکی میشد.با اینحال پارسال حول و حوش چهل تومن شد
0
1402/06/17
شهبانو mmm
البته دوتا جنین داشتم ولی بی خیالش شذم دیگه
0
1402/06/18
شهبانو mmm
قرص تیرویید دیگه مادام العمر باید مصرف کنی من الان ده ساله مصرف میکنم حتی شیردهی
0
1402/06/18
سوال کننده
22تخمک
هشت جنین
هشت جنین
0
1402/06/18
سوال کننده
با انتقال باردار شدین یا طبیعی؟
0
1402/06/18
سوال کننده
آهان
نمیدونستم چون دکتر فقط سه ماه نوشته بود بعد سه ماه آزمایش دادم نرمال بود
نمیدونستم چون دکتر فقط سه ماه نوشته بود بعد سه ماه آزمایش دادم نرمال بود
0
1402/06/18
هالە 🤍
عزیزم چون قرص میخوریم ازمایش دیگه نرمال نون میده باید تا آخر عمر بخوریم
منم این ماه انتقال دارم ایشالله مثبت بشیم
منم این ماه انتقال دارم ایشالله مثبت بشیم
0
1402/06/18
سوال کننده
ایشالا که مثبت میشی عزیزم
شما مشکلت چی بود که آی وی اف کردین؟
شما مشکلت چی بود که آی وی اف کردین؟
0
1402/06/18
هالە 🤍
راستش منم این ماه عقب افتاده رفتم دو تا امپول پروژسترون زدم
0
1402/06/18
هالە 🤍
خودم پای کیستیک شوهر جان مورفولوژی مشکل داشت
0
1402/06/18
سوال کننده
منم دقیقا همینه مشکلم
اما پلی کیستیکم خیلی شدیده بدون دارو هیچ ماهی پری نمیشم
اما پلی کیستیکم خیلی شدیده بدون دارو هیچ ماهی پری نمیشم
0
1402/06/18
هالە 🤍
البته من سه بار پانکچر شدم اینم سومین انتقاله
0
1402/06/18
هالە 🤍
کدوم شهرین
0
1402/06/18
سوال کننده
گفتن بهتون مشکل چیه و چرا نمیشه
0
1402/06/18
سوال کننده
کرمان
برای درمان میرم یزد
برای درمان میرم یزد
0
1402/06/18
هالە 🤍
این بار که رفتم ازمایش دادم میگن سیستم ایمنی مشکل داره یه ماه قرص خوردم بعد این ماه گفتن انتقال من تبریز میرم
0
1402/06/18
سوال کننده
من از همین میترسم آخه شوهرم خیلی بد قلقی میکنه و راضی نیست اصلا به آی وی اف ،گفته همین یه بار البته تا همین جا هم همش به اصرار اومده و الآنم که مخالفه با انتقال تا ببینم چی میشه 😢
0
1402/06/18
هالە 🤍
میخوای شما به دکترت بگو هر چی لازمه برات انجام بده prp . چسپ جنین. هجینگ . لنفوسیت
0
1402/06/18
سوال کننده
ایشالا که با مصرف دارو مشکل برطرف شده باشه و نتیجه بگیری عزیزم آزمایشی که دادین چقدر شد هزینش؟
0
1402/06/18
هالە 🤍
برا خودمون دو و نیم برا همسرم ۵۰۰
0
1402/06/18
سوال کننده
قرار بود خراش آندومتر انجام بدم۲۱ سیکل که نبرد منو همسرم
نمیدونم دیگه توی ایام پریود هم انجام میدن یا ن
نمیدونم دیگه توی ایام پریود هم انجام میدن یا ن
0
1402/06/18
سوال کننده
چه گرون
0
1402/06/18
هالە 🤍
نمیدونم ببین عزیزم این راه واقعا نیاز شوهرت باهات همراه باشه خوب با یه نفر دیگه میرفتی
0
1402/06/18
هالە 🤍
مهمه هر کاری گفتن انجام بده انشالله بار اول مثبت شی چه بسا خیلی ها بودن کاری هم نکردن و مثبت شدن همون بار اول
0
1402/06/18
سوال کننده
توی تک تک مراحل اذیت کرد و گفت نه
تا اینکه به این مرحله رسیدیم
میگه طبیعی میخوام اصلا با آی وی اف موافق نیست
تا اینکه به این مرحله رسیدیم
میگه طبیعی میخوام اصلا با آی وی اف موافق نیست
0
1402/06/18
هالە 🤍
کلینیکی که من میرم کلا گرونه خصوصیه
0
1402/06/18
سوال کننده
آهان ولی فکر کنم این آزمایش تحت پوشش بیمه هم نباشه
0
1402/06/18
هالە 🤍
خوب بگو با مشکل مورفولوژی اصلا طبیعی نمیشه قانعش کن براش مقاله اینا بخون که متوجه بشن طبیعی نمیشه
0
1402/06/18
هالە 🤍
با بیمه انقد شد ۱۵۷ت بیمه قبول کرد
0
1402/06/18
سوال کننده
خیلی زحمت میکشه بیمه...
0
1402/06/18
سوال کننده
ان شاالله مشکل دیگه ای نداشته باشیم و همین دفعه اول بشه 😢خیلی سختی کشیدم توی این راه
0
1402/06/18
هالە 🤍
انشالله عزیزم موفق باشی
0
1402/06/18
سوال کننده
شماهم عزیزم ایشالا خبر مثبت شدنتونو بدی ❤️
0
1402/06/18
neda Anaaaa
اصلاح سبک اصلاح سبک اصلاح سبک
0
1402/06/18
neda Anaaaa
ببین گلم ازونجایی که خییییلی درکت میکنم برات پیام میذارمـ
دوماه یا سه ماه حتی بیشترازین مدت اصلاح سبک کن بعد انتقال بده
و یه توصیه مهم چون پانکچر شدی قبل از انتقال حتما یه ازمایش کلی یا انعقادی بده که عفونت تو بدنت نباشه چون عفونت بچرو پس میزنه.
ویه چیز اینکه میدونم خیلی سختی کشیدی ولی در مقابل سختی هایی که بعضی ادما تحمل کردن شاید چیزی نباشه پس ناامید نشو و به اخرش فکر کن
بلندشو از همین حالا اصلاح سبکتو شروع کن
اگه بلد نیستی برو اینستا گذرام و پیج فلورا تاجیک رو به سرچ و فالو کن
اگه اینم بلد نیستی به آیدی خودم پیام بده تا کسی رو برات معرفی کنم
@neda_behruzi
دوماه یا سه ماه حتی بیشترازین مدت اصلاح سبک کن بعد انتقال بده
و یه توصیه مهم چون پانکچر شدی قبل از انتقال حتما یه ازمایش کلی یا انعقادی بده که عفونت تو بدنت نباشه چون عفونت بچرو پس میزنه.
ویه چیز اینکه میدونم خیلی سختی کشیدی ولی در مقابل سختی هایی که بعضی ادما تحمل کردن شاید چیزی نباشه پس ناامید نشو و به اخرش فکر کن
بلندشو از همین حالا اصلاح سبکتو شروع کن
اگه بلد نیستی برو اینستا گذرام و پیج فلورا تاجیک رو به سرچ و فالو کن
اگه اینم بلد نیستی به آیدی خودم پیام بده تا کسی رو برات معرفی کنم
@neda_behruzi
0
1402/06/18
سوال کننده
آزمایش برای عفونت چی باید بدم؟
0
1402/06/18
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
در ابتدا آزمایش خون انجام دهید تا وضعیت باردار بودن یا نبودن شما مشخص شود ، بعد در مورد روال درمانی توسط تیمی که تحت نظر ایشان هستید ،تصمیم گیری شود. خودتان خودسرانه کاری نکنید.
در مورد نگرانی تان، جان دلم الان که به نیمه راه رسیده اید، امیدتان را از دست ندهید الان وقت انتقال و دیدن نتیجه است بنابراین حتما جلو رفته و همسرتان را مجاب کنید که مراجعه کنید، بابت سقط و لانه گزینی هم اصلا درگیر این افکار نشوید، اقدامات لازم برای بهبود نتیجه انجام خواهد شد، داروی تیروئید را هم قطع نکنيد عملکرد طبیعی تیروئید حاصل مصرف دارو است باید فقط در فواصل منظم عملکرد تیرویید چک شود 💗
در ابتدا آزمایش خون انجام دهید تا وضعیت باردار بودن یا نبودن شما مشخص شود ، بعد در مورد روال درمانی توسط تیمی که تحت نظر ایشان هستید ،تصمیم گیری شود. خودتان خودسرانه کاری نکنید.
در مورد نگرانی تان، جان دلم الان که به نیمه راه رسیده اید، امیدتان را از دست ندهید الان وقت انتقال و دیدن نتیجه است بنابراین حتما جلو رفته و همسرتان را مجاب کنید که مراجعه کنید، بابت سقط و لانه گزینی هم اصلا درگیر این افکار نشوید، اقدامات لازم برای بهبود نتیجه انجام خواهد شد، داروی تیروئید را هم قطع نکنيد عملکرد طبیعی تیروئید حاصل مصرف دارو است باید فقط در فواصل منظم عملکرد تیرویید چک شود 💗
0
1402/06/18
پزشک اوما
البته میتوانید از همین حالا اصلاح سبک زندگی را آغاز کنید اگر وزن بالا است کم شود ،ورزش کنید و رژیم غذایی را اصلاح نمایید 💗
0
1402/06/18
سوال کننده
خیلی ممنونم خانم دکتر عزیز واقعا دلم آروم میشه با حرفاتون
فقط اینکه چه کارهایی میتونم انجام بدم درصد موفقیت رو ببره بالا؟برای عفونت چه آزمایشی انجام بدم
فقط اینکه چه کارهایی میتونم انجام بدم درصد موفقیت رو ببره بالا؟برای عفونت چه آزمایشی انجام بدم
0
1402/06/18
پزشک اوما
جان دلم هستيد امیدوارم همیشه قلبتان در آرامش باشد ❤️💗🌱
عزیزم آخرین بار کی پاپ اسمیر انجام دادید ؟
عزیزم آخرین بار کی پاپ اسمیر انجام دادید ؟
0
1402/06/18
سوال کننده
برج دوازده سال ۹۹
0
1402/06/19
پزشک اوما
عزیزم بنابراین اول آزمایش خون بدهید اگر منفی بود جهت انجام تست پاپ اسمیر مراجعه کنید
0
1402/06/20
neda Anaaaa
چکاب یا ازمایش انعقادی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




