سلام خسته نباشید دوستم ۲۰ روزی هست سزارین کرده و انگار جای ی بخیه باز شده . و سفکسیم هم مصرف میکنه لطفا راهنمایی کنید چیکار کنه ممنونم
0
1402/06/16
سوال کننده

1
1402/06/16
مامان رئوف 👑
من اینجور شدم دستکاری نکنه خودش خود به خود جوش میخوره
1
1402/06/16
مامان رئوف 👑
عملو هی با دوتا انگشتش باز نکنه فشار میاو
0
1402/06/16
سوال کننده
بهش میگن کپسول بریزه روش درسته؟؟؟
0
1402/06/16
فاطمه 👩👧❤
چقدر دکترش بعد برش داده و بخیه زده😑
0
1402/06/16
سوال کننده
اره بنده خدا براش هم دارو ننوشته بود اولاش الان داره مصرف میکنه
0
1402/06/16
soheila (مامانِ سپنتا)
عسل بگیره بریزه داخلش خوب میشه همین عسل های سوپری
3
1402/06/16
🍃somayye 🍃
منم بخیه هام باز شد ولی دست بهش نزدم خودش بعد چند روز خوب شد
0
1402/06/16
gandom
پماد ویتامین آد هم بزنه خوبه سریع جوش میخوره
1
1402/06/16
مامان رئوف 👑
نه اینکار نکنه
0
1402/06/16
غزاله .....
سلام عزیزم با صابون بچه بشوره و سرم نمکی شستشو بده با باد سشوار باد خنک خشک کنه از من نصف بخیه هام باز شده بود با این روش بسته شدن
0
1402/06/16
فاطمه ..... ......
عزیزم فکر کنم همون خوردن چرک خشک کن
و خشک کردن بعد حموم باشه
چون دستکاری یا دارو های خانگی خطرناکه
و خشک کردن بعد حموم باشه
چون دستکاری یا دارو های خانگی خطرناکه
0
1402/06/16
فاطمه ..... ......
لبخشید میشه بپرسم اختیاری یوده سزارینشون یا اجباری خودشون دروشون گرفته رقتن بیمارستام؟
0
1402/06/16
فاطمه ..... ......
بیخشید عزیزم
منم میخوام سزارین بشم
میخوام تجریه هارو بدونم
شما دلیل باز شدن بخیه هاتون چی بود؟
خم و راست میشدید؟
منم میخوام سزارین بشم
میخوام تجریه هارو بدونم
شما دلیل باز شدن بخیه هاتون چی بود؟
خم و راست میشدید؟
0
1402/06/16
اسرا فاطمی
عزیزم حتما بره دکتر ببینه ، من هم اینطور شدم ، البته خونریزی هم داشتم از اون بخیه ای که باز شده بود ، عفونت کرد سر یه روز ، و به خاطرش چند روز بیمارستان بستری شدم
0
1402/06/16
سوال کننده
عزیزم زایمان اولش سز بوده و دومی رو باید سز میشد
0
1402/06/16
سوال کننده
بعد زایمان چرک خشک کن نخورد زود هم از جاش بلند شد
0
1402/06/16
فاطمه ..... ......
اها عزیزم
اخه من شنیدم که
ی وقتایی ک اورژانسی پیش میاد یا دکتر شیفت هست و زیر میزی نگرفتن تمیز بخیه نمیکنن
میخواستم ببینم حقیقته یا ن
اخه من شنیدم که
ی وقتایی ک اورژانسی پیش میاد یا دکتر شیفت هست و زیر میزی نگرفتن تمیز بخیه نمیکنن
میخواستم ببینم حقیقته یا ن
0
1402/06/16
فاطمه ..... ......
همین زود بلند شدنه کار دست ما خانوما میده
من خودم هنوز سرکار میرم
کارای خونه ام خودم میکنم
سرما ام خوردم
بازم نمیخوابم😥
خودمونو نابود میکنیم واسه هیچ و پوچ
من خودم هنوز سرکار میرم
کارای خونه ام خودم میکنم
سرما ام خوردم
بازم نمیخوابم😥
خودمونو نابود میکنیم واسه هیچ و پوچ
0
1402/06/16
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
خروج ترشحات چرکی هم دارد؟
خروج ترشحات چرکی هم دارد؟
0
1402/06/17
سوال کننده
سلام خانم دکتر عزیز . بله روی بخیه خروج ترشحات چرکی داره
0
1402/06/17
سوال کننده

خانم دکتر سینه هاشم بد ترک خورده و زخم شده . دکتر هم زیاد رفته دارو زیاد مصرف کرده بی نتیجه . ی راه درمان یا بی حسی قوی لطفا بگید یچش خیلی گریه میکنه ولی درد داره شیر بهش بده
0
1402/06/17
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
الهی چقدراذیت میشه سینه درست نمیده تودهن کوچولوش تااون درست نشه وضع همینه بگو هاله قهوه ای ام تا میتونه بذاره دهن گوچولوش یک کرم برای شقاق سینه هیدردرم بگیره آخرشیرخودش چرب بااون سینشوچرب کنه بداره هوابخوره تا خشک بشه
0
1402/06/17
سوال کننده
خیلی اذیت همش گریه میکنه🥺
0
1402/06/17
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
حق داره دردش ب جون میزنه بگو گریه نکن دختر . این روزهاهم میگذره کنارسینه اش شیرخشکم باقطره چکون بده تا یکم سرعت ترمیم اش بیشتربشه
0
1402/06/17
سوال کننده
بی حسی قوی هم اگ باشه فک کنم خوب باشه نه،؟
0
1402/06/17
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
بی حسی نشنیدم برای این دردباشه فقط تحمل باید بکنه راستی من خودم روغن زیتون میزدم سرسینه ام هم جلوخشک شدن میگرف هم فک میکنم سرعت داد ب خوب شدنش
0
1402/06/17
سوال کننده
میگم حتمااا امتحان کنه
0
1402/06/17
سوال کننده
حال و روزشو دیدم وحشت کردم از زایمان😱😂😂
0
1402/06/17
پزشک اوما
عزیزم بنابراین باید حضورا مراجعه کنند زیرا باید شدت و وسعت و عمق محل درگیری مشخص شود، بابت سینه پماد آلفا ، ژنوبایوتیک، هیدرودرم دکسپانتنول را امتحان کنند مدتی با رابط سینه شیر بدهند و بعد هر نوبت شیردهی چند قطره از شیر خود را روی سینه مالیده و اجازه دهند در معرض هوا خشک شود
0
1402/06/18
فاطمه ..... ......
وای خدااا چ بد
نمیتونن شیرخشک بدن؟
نمیتونن شیرخشک بدن؟
1
1402/06/18
سوال کننده
ممنون خانم دکتر عزیز🙏⚘️
0
1402/06/18
سوال کننده
خیلی درد داره و گریه میکنه شیر خشک رو تاحالا امتحان نکرده
0
1402/06/18
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 💗💙💗
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



990

