سلام دکتر جان من امروز سقط صبح سقط داشتم و چون بارداری قبلیم مولار بود دکترم گفته بود حتما جنینمو بگیرم و بدم پاتولوژی که دوباره مول نباشه ولی متاسفانه نتونستم بگیرم انقدر یه دفعه دفع شد الان باید چکار کنم ؟
دوم اینکه میخواستم سونوی بعد از سقطم روهم تفسیر کنید بعد از سقط همین امروز سونودادم
فقط دکتر جان من خونریزیم خیلی زیاد نیست که شدید باشه مثل یه پریود متوسطه مشکلی نیست ؟
اگه هست باید چکار کنم ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



481
1402/06/16



