سلام دکتر عزیز و دوستان
من دقیقا دو ماه و نیم پیش سزارین شدم تا روز ۴۳ ترشحات خونی داشتم بعد پریود شدم روز ۵۰ رفتم دستگاه آیودی گذاشتم بعدش تا یک هفته مفنامیک اسید و آزیترومایسین مصرف کردم تو اون مدت لکه بینی نداشتم ولی بعد تموم شدن داروها دوباره لکه بینی هام شروع شده و تا الان ادامه داره البته زیاد نیست همون ترشحاتمه که خونیه و مثلا یک روز هست باز دو روز نیست
نمیدونم چیکار کنم و از چیه؟
ممکنه از دستگاه باشه؟
چون به دستگاه حساسیت ندارم قبل زایمانم دو سال و نیم دستگاه داشتم و هیچ مشکلی هم نداشتم
ممنون از پاسخگوییتون❤️🏵
پرسش (1402/06/16):
لکه بینی بعد زایمان
295
19
1402/06/16
سوال کننده
0
1402/06/16
فاطمه نوری
ممکنه عفونت داشته باشی؟
اخه دکترم میگفت اگه عفونت داشته باشی دستگاه بزاری لکه بینی پیدا میکنی
اخه دکترم میگفت اگه عفونت داشته باشی دستگاه بزاری لکه بینی پیدا میکنی
0
1402/06/16
سوال کننده
نمیدونم پیش دکتر متخصص دستگاه گذاشتم اگه عفونت داشتم که میگفت
0
1402/06/16
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان گل
قبل گذاشتن iud و بعد زایمان سونوگرافی داده بودید؟
قبل گذاشتن iud و بعد زایمان سونوگرافی داده بودید؟
0
1402/06/16
سوال کننده
نه ندادم دکترم گفتن بعد یک ماه که دستگاه گذاشتی برو سونو شنبه انشاالله وقت دارم برم
0
1402/06/16
پزشک اوما
عزیزم بنابراین فعلا مفنامیک اسید را همچنان ادامه دهید تا نتیجه سونوگرافی را ببینیم
0
1402/06/17
سوال کننده
باشه پس نتیجه سونوگرافی رو تو همین تاپیک میزارم انشاالله
مفنامیک اسید هر هشت ساعت بخورم؟
مفنامیک اسید هر هشت ساعت بخورم؟
0
1402/06/17
پزشک اوما
بله جانم ارسال کنید تا ببینم
میتوانید هر 8 ساعت یا هر 6 ساعت یک عدد استفاده کنید
میتوانید هر 8 ساعت یا هر 6 ساعت یک عدد استفاده کنید
0
1402/06/18
سوال کننده
سلام مجدد دکتر جان
0
1402/06/18
سوال کننده

اینم جواب سونوگرافی
0
1402/06/19
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
خداروشکر شزایط خوب است جانم الان لکه بینی در چه شرایطی است؟
خداروشکر شزایط خوب است جانم الان لکه بینی در چه شرایطی است؟
0
1402/06/19
سوال کننده
خیلی زیاد نیست در حد روزی یکی دو بار
مثل ترشحات ولی یا قرمز تیره است یا قهوه ای
مثل ترشحات ولی یا قرمز تیره است یا قهوه ای
0
1402/06/19
پزشک اوما
بنابراین فعلا با همین روال درمان را ادامه دهید و بعد اتمام لکه بینی مفنامیک اسید را قطع کنید تا ببینیم شرایط چطور پیش می رود
1
1402/06/19
سوال کننده
چشم دکتر جانم
خیلی ممنون⚘️⚘️
خیلی ممنون⚘️⚘️
1
1402/06/19
سوال کننده
stk: |~|11|~|107_col
1
1402/06/20
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 💗💗💗
0
1402/06/20
پزشک اوما
stk: |~|11|~|106_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- علت ترشح قهوه ای در هفته دهم بارداری چیست ؟
- در زمان لکه بینی ضعیف، نزدیکی زمان تخمگذاری،آیا نزدیکی کرد درسته یا نه؟
- اگه حالتون بد میشه نگاه نکنید
- علت لکه بینی در شب ۲۵سیکل چیست ؟
- رابطه جنسی درهفته پنجم بارداری
- هماتوم بارداری و لکه بینی
- تعیین شروع پریودی ومراجعه به دکتر
- بتام بعد ۵ روز تاخیر ۶۰ شده
- سوال در مورد فیبروم
- لکه بینی و پریود نشدن




