اورژانسی
سلام خانم دکتر من ۵ روزی هست سرما خوردم همین ویروس رو گرفتم خیلی رعایت کردم دخترم مبتلا نشه ولی از دیشب تب کرده ۴ ساعتی بهش استامینیفون میدم ولی هنوز تبش به ۳۹ درجه میرسه چکار کنم هر جا رفتم تا عصر دکتر نبود چکار کنم تبش پایین بباد شیاف می تونم استفاده کنم یا داروی دیگه ؟
وزنش ۷و ۲۰۰ گرم۶ ۹ماهشه
پرسش (1402/06/16):
تب شیرخوار ۹ ماهه
228
7
1402/06/16
سوال کننده
0
1402/06/16
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
بله دو سوم شیاف 125 اطفال هر 4 ساعت استفاده کنید اگر تب با استامينوفن کنترل نشد ، یک سوم وزن دلبندتان هر 6 ساعت ایبوپروفن بدهید یعنی حدودا دو سی سی، ولی دقت کنید مبادا هم استامينوفن هم ایبوپروفن را در یک زمان بدهید
بله دو سوم شیاف 125 اطفال هر 4 ساعت استفاده کنید اگر تب با استامينوفن کنترل نشد ، یک سوم وزن دلبندتان هر 6 ساعت ایبوپروفن بدهید یعنی حدودا دو سی سی، ولی دقت کنید مبادا هم استامينوفن هم ایبوپروفن را در یک زمان بدهید
0
1402/06/16
سوال کننده
دکتر جان من پیامتون تازه دیدم دوساعت و نیم از استامینیفون گذشته بود دیدم نیومد پایین بروفن دادم ولی سه سی سی مشکلی نداره؟
0
1402/06/16
سوال کننده
اللن به دوساعت فاصله موردی نیس بروفن دادن
0
1402/06/16
سوال کننده
دادم
0
1402/06/16
سوال کننده
شالان مشکلی براش پیش نمیاد
0
1402/06/16
پزشک اوما
بله بدهید مشکلی نیست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




