سلام خانم دکتر وقتتون بخیر ببخشید من الان هفته ۳۸ هستم تقریبا یک هفته اس که حالت تهوع خیلی شدید دارم و صبح ها که بیدار میشم تا ظهر بالا میارم و هیچی نمتونم بخورم
می خواستم ببینم این حالت تو این هفته طبیعیه؟
میترسم هیچی نمیتونم بخورم بچه خوب وزن نگیره این روزای آخر
پرسش (1402/06/16):
حالت تهوع در هفته اخر
359
80
1402/06/16
سوال کننده
0
1402/06/16
محدثه S.M
به نام خدا
من که به هفته ۳٨نرسیدم و تجربه ایی ندارم😂😂
من که به هفته ۳٨نرسیدم و تجربه ایی ندارم😂😂
1
1402/06/16
sami *
عزیزم هفته های آخر مشکلات روزای اول پیش میاد
0
1402/06/16
سوال کننده
😂😂مگه چند هفته زایمان کردین؟
0
1402/06/16
sami *
تهوع ، ترش کردن ، بیحالی
0
1402/06/16
سوال کننده
خدایا دیگه😭😭
0
1402/06/16
sami *
ولی خیلی حالت بده به دکترت بگو قرص بهت بده یا بری سرم بزنی
1
1402/06/16
sami *
شربت آبلیمو درست کن بخور یکمی میتونی زنجبیل بخوری خیلی کم
0
1402/06/16
سوال کننده
قرص دمیترون میخورم گفتم شاید یه وقت مسمومیت بارداری باشه ترسیدم😥
0
1402/06/16
sami *
سرگیجه ، تاری دید ، هم علایم مسمومیت هست
0
1402/06/16
محدثه S.M
۳۶هفته کیسه ابم پاره شد
0
1402/06/16
sami *
به دکترت بگو برات سرم بنویسه وقتی با قرص خوب نمیشی
0
1402/06/16
سوال کننده
سردرد هم دارم ولی زیاد نه
0
1402/06/16
sami *
بخاطر غذا نخوردن سر درد شدی
0
1402/06/16
sami *
یعنی هرچی بخوری بالا میاری ؟
1
1402/06/16
سوال کننده
چهارشنبه هفته دیگه باید برم پیشش برای معاینه تحریکی
0
1402/06/16
sami *
حجم خیلی کم بخور وعده ها رو زیاد کن با حجم کم
0
1402/06/16
سوال کننده
راز موفقیتت چیه؟ 😂😂
1
1402/06/16
محدثه S.M
عزیزم چهارشنبه که دیره،اگه حالت خوب نیس یه چکاپ برو
0
1402/06/16
سوال کننده
صبح ها آره تا ظهر
بعدشم سوزش معده دارم تا شب
بعدشم سوزش معده دارم تا شب
0
1402/06/16
sami *
الان یه بیسکویت بخور باز صبر کن چند دقیقه بعد یه میوه بخور
0
1402/06/16
sami *
یهو کلی غذا نخور
0
1402/06/16
محدثه S.M
رازی نبود،زرتی پاره شد خودش😂
خیلی دوست داشتم تا اخر بمونه،اما قسمت نبود
خیلی دوست داشتم تا اخر بمونه،اما قسمت نبود
0
1402/06/16
سوال کننده
اگه اینطوری پیش بره اره باید برم تا چهارشنبه میمیرم قطعا
0
1402/06/16
محدثه S.M
دور از جون،
1
1402/06/16
سوال کننده
باشه گلم امتحان میکنم الان
0
1402/06/16
محدثه S.M
بچه اولته؟؟؟جنسیتش چیه؟؟اسمش چیه؟😁😁😁😁
0
1402/06/16
sami *
بعدش بیا بگو چجوری شدی
0
1402/06/16
سوال کننده
الهی بگردم😅 نی نی دستگاه رفت؟
0
1402/06/16
محدثه S.M
یه روز دستگاه بود،بعد اوردنش و ترخیص شدیم
0
1402/06/16
سوال کننده
آره پسره بین اسم آیین و آریا هنوز درگیریم😂
0
1402/06/16
سوال کننده
باشه عزیزم حتما❤❤
0
1402/06/16
محدثه S.M
انتخاب کنین،دیگه چیزی نمونده😂
0
1402/06/16
سوال کننده
خدا حفظش کنه 😘❤
0
1402/06/16
محدثه S.M
همچنین پسرشما
0
1402/06/16
سوال کننده
به توافق نمیرسیم😂
0
1402/06/16
sami *
آیین خوبه ، آرین هم خوبه
0
1402/06/16
سوال کننده
ممنون گلم دعا کنین سالم بیاد بغلم😁😘
0
1402/06/16
محدثه S.M
جفتش قشنگه،ایشالا نامدار باشه
0
1402/06/16
محدثه S.M
ایشالااااا،حتما
0
1402/06/16
محدثه S.M
ارین نبود،،،اریا😂😂
0
1402/06/16
سوال کننده
من خودم آیین خیلی دوس دارم شوهرم میگه اسمش دخترانه و پسرانه اس دوس ندارم 😅
0
1402/06/16
سوال کننده
عزیزمی😘😘
0
1402/06/16
محدثه S.M
ایین مگه اسم دخترم هست؟؟؟
0
1402/06/16
sami *
میدونم ولی نسبت به آریا آرین قشنگ تره
0
1402/06/16
سوال کننده
گزینه سومی هم اضافه شد😂
1
1402/06/16
sami *
اتفاقا اصلا روی دختر آیین نداریم
0
1402/06/16
محدثه S.M
😭😭
0
1402/06/16
سوال کننده
اره آرین هم قشنگه ولی خواهرشوهرم اسم پسرش آدرین هست خیلی بااون قاطی میشه😅
0
1402/06/16
محدثه S.M
پس هیچی
0
1402/06/16
sami *
به شوهرت بگو فامیلی تورو میگیره بسه اسمش رو خودم انتخاب میکنم
0
1402/06/16
محدثه S.M
😂😂😂
0
1402/06/16
سوال کننده
تو اینستا تو یک پست اسم های دخترانه دیده بود حالا گیر داده که دخترانه اس😐🤦♀️
0
1402/06/16
sami *
پس من چی بگم شوهرم و پسرم فقط توی یه حرف باهم فرق دارن صداشون میزنم قاطی میشه 🤣🤣🤣
0
1402/06/16
محدثه S.M
اسم شوهرت چیه
0
1402/06/16
sami *
شهرام
0
1402/06/16
sami *
🤣🤣🤣
0
1402/06/16
سوال کننده
اونم گفت چشم عزیزم😂
0
1402/06/16
محدثه S.M
😂😂😂😂
0
1402/06/16
sami *
پسرم و صدا میزنم باباش خوابه بیدار میشه کلی داستان دارم 😎😎😎🥳🥳🥳
0
1402/06/16
سوال کننده
😂😂😂😂
0
1402/06/16
سوال کننده
وای 😂😂😂داستان داری پس
0
1402/06/16
sami *
خیلی
0
1402/06/16
فرشته فرشادی
عزیزم شاید ویروس گرفتی چون منم تازگیا گرفتم
0
1402/06/16
سوال کننده
نمیدونم هرچی که هست خیلی مضخرفه گوشمم عفونت کرده شبا تاصبح بیدارم 😥
0
1402/06/16
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر 💜
اگرچه حالت تهوع در هفتههای پایانی بارداری میتواند تجربه ای رایج باشد اما حتماً باید به بیمارستان همین امشب مراجعه کنید خصوصا که سردرد دارید، امشب مراجعه کنید فشار خون و دفع پروتئین در ادرار کنترل گردد لطفاً به تاخیر نیندازید
وقتتون بخیر 💜
اگرچه حالت تهوع در هفتههای پایانی بارداری میتواند تجربه ای رایج باشد اما حتماً باید به بیمارستان همین امشب مراجعه کنید خصوصا که سردرد دارید، امشب مراجعه کنید فشار خون و دفع پروتئین در ادرار کنترل گردد لطفاً به تاخیر نیندازید
1
1402/06/16
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر چشم
0
1402/06/16
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل و منتظر اخبارتان هستم ❤️❤️
0
1402/06/18
سوال کننده
سلام خانم دکتر من دیروز رفتم بیمارستان فشارم خوب بود از بچه هم نوار قلب گرفتن خوب بود منتهی دکتر گفتن یکم تکوناش کمه یه سونو برام نوشتن اما همینکه اومدیم خونه تکوناش خوب شد 😅 ، لازمه که سونو رو انجام بدم؟
0
1402/06/18
سوال کننده
و اینکه معاینه داخلی هم انجام شد برام گفتن دهانه رحم نرم شده اما باز نیست
چیکار کنم باز بشه؟ خود این معاینه باعث باز شدن نمیشه؟
فعلا فقط شبی یکی شیاف گل مغربی استفاده میکنم
چیکار کنم باز بشه؟ خود این معاینه باعث باز شدن نمیشه؟
فعلا فقط شبی یکی شیاف گل مغربی استفاده میکنم
0
1402/06/18
پزشک اوما
سلام مامان جان
اگر حرکات دلبندتان خوب است نیازی به سونوگرافی نیست، برای کمک به روند زایمان و. باز شدن دهانه رحم پیاده روی کنید، با همسرتان رابطه داشته باشید ، شما به ارگاسم برسید و مایع منی داخل واژن تخلیه شود ، برقصید، دوش آب گرم بگیرید 💗
اگر حرکات دلبندتان خوب است نیازی به سونوگرافی نیست، برای کمک به روند زایمان و. باز شدن دهانه رحم پیاده روی کنید، با همسرتان رابطه داشته باشید ، شما به ارگاسم برسید و مایع منی داخل واژن تخلیه شود ، برقصید، دوش آب گرم بگیرید 💗
1
1402/06/18
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر خیلی لطف کردید ❤❤❤
0
1402/06/19
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️🌸❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




