سلام وقت بخیر . من تو ۶ هفته هستم چند وقت کمر درد شدید داشتم جوری ک کمرم بی حس میشد انگار و تا گردنم درد میکرد با استراحت خوب میشدم . این دوسه روز یکم فعالیتم زیاد شده الان لکه بینی داشتم . علائم سقط ایا؟؟ یا خارج رحمی ؟
0
1402/06/15
سوال کننده
خیلی ناراحت و نگرانم😪😟😟
0
1402/06/15
هورا جان 🌹❤
عزیزم استرس نگیر
0
1402/06/15
هورا جان 🌹❤
شیاف فرتیژست بگیر فعلا بزن
0
1402/06/15
هورا جان 🌹❤
در اولین فرصت یه سنو بده
2
1402/06/15
اسما _
فدات تا سونو نره از داخل بودن رحم مطمن نشه چجوری شیاف بزاره؟
0
1402/06/15
سوال کننده
چیکار کنم🥺🥺
0
1402/06/15
so محمدی
عزیزم یه سونو برو حتما چک کن
0
1402/06/15
so محمدی
تکلیف مشخص میشه
انشاللع ک چیزی نیس
انشاللع ک چیزی نیس
0
1402/06/15
هورا جان 🌹❤
دکترمنم هنوز سنو نداده شیاف بهم داد بعد یه هفته رفتم سنو
0
1402/06/16
اسما _
اون دکتر قطعا تو اولین فرصت عوض کن از اون دکترا سهمیه دار هستش
0
1402/06/16
اسما _
عزیز آزمایش بتا دادی؟
0
1402/06/16
اسما _
من ی حاملگی شیمیایی داشتم خارج رحمی تجربه ندارم ،بتام تو روز۳۸ پریودی ۸۵ بود بعد کمر درد گرفتم با دردا پریودی لک بینی شروع شد .افت بتا گرفتم شد ۳۵ روز بعدش خون ریزیم شروع شد .دکتر ک رفتم سونو شدم گفت نطفه ضعیفه خود به خود میفته هیچ کاری نکن تا خونریزی شروع بشه
0
1402/06/16
اسما _
مجدد باردار شدم لک نداشتم ولی درد کمر گرفتی زیر شکم داشتم ،سونو شدم داخل رحم بود شیاف تجویز شد و استراحت
0
1402/06/16
سوال کننده
عزیزم بتا دادم ۲۰۰۰ بود
0
1402/06/16
سوال کننده
فعلا ی شیاف گذاشتم اخر شب دیگ توکل بر خدا . نمیتونم الان دکتر برم
0
1402/06/16
آسیه آA
من دکترم از اول بارداری تاالان برام شیاف تجویز کرد هر ۸ ساعت
اگه دسترسی ب دکترت نداری و ی شیاف مشکل رو حل نکرد هر ۱۲ ساعت بزار
شیاف ضرری نداره
اگه دسترسی ب دکترت نداری و ی شیاف مشکل رو حل نکرد هر ۱۲ ساعت بزار
شیاف ضرری نداره
0
1402/06/16
فرشته فرشادی
عزیزم دکتر بری بهتره و سونو بده اگر داخل رحمی باشه شیاف بذار استراحت کن اگر خارج رحم باشه اذیت میشی تو دفعش
0
1402/06/16
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
وقتتون بخیر 💜
همزن امروز یک سونوگرافی جهت تعیین محل ساک بارداری انجام دهید و گزارش دهید تا روند درمانی را مشخص کنیم تا وقتی از داخل رحمی بودن بارداری مطمئن نشدیم اصلا شیاف استفاده نکنید ، منتظر خبرتان هستم 💜
وقتتون بخیر 💜
همزن امروز یک سونوگرافی جهت تعیین محل ساک بارداری انجام دهید و گزارش دهید تا روند درمانی را مشخص کنیم تا وقتی از داخل رحمی بودن بارداری مطمئن نشدیم اصلا شیاف استفاده نکنید ، منتظر خبرتان هستم 💜
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



368

