سلام دکترجون، خداقوت و ممنون که همیشه با حوصله پاسخگوی سوالات ما هستید♥️
سونوی ان تی رو سه شنبه عصر انجام دادم و فراموش کرده بودم که چهارشنبه تعطیله و نمیتونم برم ازمایش.
چون دکتر گفته بود فردا برو چون باید آزمایش تیروئید بدم و ناشتا باشم
دوستان بهم گفتن که باید بیش از ۲۴ ساعت از سونو نگذشته باشه و باید قبل ۲۴ ساعت آزمایش هم میدادی
الان موندم که پنجشنبه میخام برم برای ازمایش یعنی دیگه فایده نداره؟!
باید مجدد سونو بدم؟!
ممنونم از پاسخگوییتون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



480
1402/06/15


