سلام خدمت دکترعزیزو دوستان.من هم دیروز طعم خوش بی بیچک مثبت و ازمایش مثبت ررو چشیدم😍ولی یچیزی نگرانمکرده اونم اینه کمردرد مدوام دارم بدون خونریزی و فقط یکم بادراز کشیدن بهترمیشم و احساس کردم یکم روی دستمال لک قهوه ای دیدم .میدونم طبیعیه و اکثرا این رو داشتید ولی این تقریبا مداوم بودن نگران کننده نیست ؟البته الان میخوام برم دکتر بیمارستان ولی خواستم بپرسم ایا میشه شیاف پروستروژن استفاده کنم تا دردم بهترشه یکم یا نه صبرکنم ببینم چطورمیره؟ممنون ازتون
0
1402/06/15
سوال کننده

0
1402/06/15
سوال کننده
اینم تیتربتا هستش
0
1402/06/15
سوال کننده
ودرکل احساسم اینه همین الان پریود میشم😥
2
1402/06/15
سودابه ۷۴
سلام عزیزم مبارکه🥰انشاالله به سلامتی بغل بگیری🫂👶بارداری خوبی داشته باشی
1
1402/06/15
سوال کننده
ممنون عزیزم
2
1402/06/15
فاطمه بانو
عزیزم مبارک باشه
کمردرد و دلدرد طبیعیه اوایل بارداری
حتما بدکترت بگی درد داری بهت شیاف میده
کمردرد و دلدرد طبیعیه اوایل بارداری
حتما بدکترت بگی درد داری بهت شیاف میده
0
1402/06/15
سوال کننده
ممنون😘ایشالا بده شیافو
0
1402/06/15
so محمدی
عزیزم مبارک باشه انشالله ب سلامتی
0
1402/06/15
so محمدی
منم اینجوریم همون درد دارم دردم خفیفه
0
1402/06/15
سوال کننده
ممنون عزیزم برای شماهم مبارک باشه
0
1402/06/15
سوال کننده
ایشاالا برای هردومون طبیعیه
1
1402/06/15
مامان سان آی کوچولو ❤❤
سلام عزیزم مبارکه😍😍
نگران نباش طبیعیه
نگران نباش طبیعیه
0
1402/06/15
سوال کننده
ممنونم💐
0
1402/06/15
سحر فراهانی
سلام عزیزم مبارن باشه نگران نباش منم خمین حالتی بودم به شدت کمردرد داشتم طوری ک حرکت کردنی گریم میگرفت
حتما شیاف استفاده کن واستراحت داشته باش علائم بارداری شما از کمردرد بوده
حتما شیاف استفاده کن واستراحت داشته باش علائم بارداری شما از کمردرد بوده
0
1402/06/15
سوال کننده
عه واقعن؟؟خداکنه
استراحت چطورکنم کارای روزمره همنکنم یعنی
استراحت چطورکنم کارای روزمره همنکنم یعنی
1
1402/06/15
so محمدی
قربونت عزیزم .
انشالله
انشالله
2
1402/06/15
مریم باصری ( سه سال اقدام )
سلام مینا جان
مبارکت باشه خدا فرزند سالم و صالح بهت بده
مبارکت باشه خدا فرزند سالم و صالح بهت بده
0
1402/06/15
سوال کننده
مرسی عزیزم
1
1402/06/15
جوجه 🐣
مبارک باشهه
منم کمر درد دارم اما میگیره و ول میکنه
منم کمر درد دارم اما میگیره و ول میکنه
0
1402/06/15
سوال کننده
ادمنمیدونه چیکارکنه
شما سونو ساک رفتی
شما سونو ساک رفتی
0
1402/06/15
Arezo .
خانما شما بیبی چکتون کی مثبت شد؟
0
1402/06/15
سوال کننده
من دیروز
موعدم بود نشدم
بیبی زدم مثبت شد بعدشم ازمایش
موعدم بود نشدم
بیبی زدم مثبت شد بعدشم ازمایش
1
1402/06/15
so محمدی
من فردا میرم
1
1402/06/15
سوال کننده
بسلامتی
1
1402/06/15
😻Zahra😻 🌹🌹
چندوقت اقدام بودی
دارو استفاده کردی
دارو استفاده کردی
0
1402/06/15
سوال کننده
یکسال ونیم
0
1402/06/15
سوال کننده
نه خودم دارو نخوردم
0
1402/06/15
سوال کننده
همسرم دوماه دارو استفاده کرد
0
1402/06/15
😻Zahra😻 🌹🌹
اها چی استفاده کرد
0
1402/06/15
سوال کننده
امپول سینال اف
0
1402/06/15
سوال کننده
ال کارنتین
1
1402/06/15
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
مبارکتان باشد جان دلم 💗
تیتر بتا را فردا در همین آزمایشگاه تکرار کرده و نتیجه را گزارش دهید تا بتوانیم بهتر تصمیم گیری کنیم استراحت هم فراوان داشته باشید
مبارکتان باشد جان دلم 💗
تیتر بتا را فردا در همین آزمایشگاه تکرار کرده و نتیجه را گزارش دهید تا بتوانیم بهتر تصمیم گیری کنیم استراحت هم فراوان داشته باشید
0
1402/06/15
سوال کننده
سلام مجدد
ممنون عزیزم
چشم حتما
ممنون عزیزم
چشم حتما
1
1402/06/15
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و نگران نباشید کمردردی که روند افزایشی ندارد نگرانی کمتری دارد ولی خب بررسی دقیق کمک بیشتری میکند
0
1402/06/15
سوال کننده
امیدبخدا
فقط اینکه فردا تیتربتا رو همینجا بذارم یا تاپیک جدید بزنم اونجا بذارم؟
فقط اینکه فردا تیتربتا رو همینجا بذارم یا تاپیک جدید بزنم اونجا بذارم؟
1
1402/06/16
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم همینجا بگذارید
0
1402/06/16
سوال کننده
سلام مجدد خدمت شما دکترعزیز
من تیتربتا رو تکرارکردم
میذارم شما ببنید و همراه با سونو
من تیتربتا رو تکرارکردم
میذارم شما ببنید و همراه با سونو
0
1402/06/16
سوال کننده

0
1402/06/16
سوال کننده

0
1402/06/16
سوال کننده
اولی و دومی رو فرستادم براتون
0
1402/06/16
سوال کننده

1
1402/06/16
پزشک اوما
عزیزم روند افزایش بتا خوب است و دیده نشدن ساک بارداری بدلیل سطح بتا است، شدت کمردرد که بیشتر نشده؟
0
1402/06/16
سوال کننده
وای خداروشکر
0
1402/06/16
سوال کننده
نه اصلا
دردم خیلی کمتر شده
دردم خیلی کمتر شده
0
1402/06/16
سوال کننده
گاهی میاد و میره بااستراحت خوب میشه
0
1402/06/16
سوال کننده
امیدی داشته باشم واسه سونو واژینال ؟میشه برم فردا واژینال؟
1
1402/06/16
پزشک اوما
خداروشکر جان دلم نیازی نیست فردا سونوگرافی واژینال بدهید صبوری کنید حوالی روز یکشنبه سونوگرافی تکرار شود نترسید جانم فقط لطفا استراحت رو به مطلق داشته باشید ،نزدیکی و دخول چه واژینال چه مقعدی کاملا متوقف گردد و شخص شما به ارگاسم نرسید و تحریک و دستکاری نوک سینه ها انجام نشود ،تلاش کنید تا دچار یبوست نشوید از سرویس بهداشتی فرنگی استفاده نمایید و دوش آب گرم طولانی مدت نگیرید 💜💜
1
1402/06/17
سوال کننده
بله حتما
نوری در دلم روشن شد باحرفاتون
ممنون ازتون
نوری در دلم روشن شد باحرفاتون
ممنون ازتون
1
1402/06/17
پزشک اوما
جان دل من هستید امیدوارم که شادی در انتظارتان باشد ❤️❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



840

