سلام به روی ماهتون مامان جان
در مورد شروع آنتی بیوتیک باید حتماً مراجعه کنید بدون معاینه نمیتوان گزینهای را تعیین کرد اما فعلاً تا زمان مراجعه آب نمک رقیق قرقره کرده و بیرون بریزید شربت دیفن هیدرامین ساده هر ۸ ساعت یک قاشق غذاخوری قرقره کرده و بیرون بریزید لعاب بهدانه بخورید اما خود دانهها را نخورید، استامینوفن ساده هم جهت کنترل سردرد مجاز است ❤️
درسته میگن عسل نباید بخورم بخاطره نوزادم؟
اگر حساسیت نشان ندهد هیچ ممنوعیتی ندارد اگر از ابتدای تولد نخوردید در حد کم تست کنید و فقط هم مجاز به مصرف عسل پاستوریزه هستید
نه خوردم با آبلیمو
ممنون عزیزم
حساسیت عسل چجوریه؟ امکانش هست توضیح بدین
عزیزم حساسیت به هر نوع ماده غذایی علامت های گسترده ای داشته ولی معمولترین علامتها بروز بثورات یعنی ضایعات پوستی جوش یا اگزما یا قوام خلطی دفع، خون در مدفوع و... هستند