سلام دوستان
لطفا اگه تجربه دارید کمکم کنید چه شیر خشکی مناسب نوزاد رفلاکس هست که طعمش هم خوب باشه
دکترش ببلاک آی آر داده ولی دوست نداره پسرم نمیخوره
پرسش (1402/06/15):
بهترین شیر خشک برای نوزادی که رفلاکس داره؟
336
25
1402/06/15
سوال کننده
0
1402/06/15
Nazanin 🧚♀️
وقتی پزشکش ببلاک داده یعنی همین مناسب پسرتونه عزیزم
1
1402/06/15
Nazanin 🧚♀️
باید ای ار یه مدت بخوره تا ریفلاکسش رفع بشه
0
1402/06/15
سوال کننده
میدونم ولی نمیخوره انگاری طعمش و دوست نداره بیشتر شیر خودمو دوست داره بخوره
1
1402/06/15
مهشید .
از برند دیگه آی آر امتحان کن ببلاک بدمزه اس
0
1402/06/15
سوال کننده
چه برندی بگیرم خوبه؟
1
1402/06/15
مهشید .
سه چهار تا برند بیشتر ندارن نان و اپتامیل فک کنم دارن
1
1402/06/15
مهتاب ک
بیومیل هم داره خوشمزه ام هست
1
1402/06/15
Fateme .kh
آپتامیل نداره آی آر گیر نمیاد
ولی نان و بیومیل هستش
ولی نان و بیومیل هستش
1
1402/06/15
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
هر برندی ک پسوند ar داشته باشه میتونی بدی
نان ای ار
بیومیل ای ار
و...
من پسرم بیومیل arخورد تا یکسالگیش
نان ای ار
بیومیل ای ار
و...
من پسرم بیومیل arخورد تا یکسالگیش
3
1402/06/15
💕momy mahsa💕 🫂
چقدر رفلاکس تو نوزادا زیاد شده🙁هر روز یکی دوتا تاپیک راجب رفلاکس داریم
1
1402/06/15
ارزو مامان اردلان و نیکان
بیومیل ای ار
1
1402/06/15
ارزو مامان اردلان و نیکان
برا منم جالبه
0
1402/06/15
سوال کننده
ممنون از راهنمایی هاتون دوستان عزیز
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




