سلام به روی قشنگتون عزیزم وقتتون بخیر 💚 از همین امشب یا نهایتا فردا قرص روکین را شروع کنید و هر روز راس ساعت مشخص مصرف کنید جابجایی و فراموشی نداشته باشید زیرا بدتر به لکه بینی خواهید افتاد، شبی یک عدد کفایت دارد اگر لکه بینی شروع شد، مفنامیک اسید هر 6 ساعت یک عدد در کنار روکین مصرف گردد