س دکترعزیزپسرم شیرخشک بیومیل میخوره
مدفوعش همیشه سبزپسته ای زردخردلی بودشیرمم میدم ولی کمه
ولی دوروزه عرق میکنه بینیش یکم میگیره عطسه سه تامیکنه درجا یگی دوبارگرفته قطره بینی ریختم دیگ نگرفت بدامروز۳روزک میگذره
سبزشده لجنی
پدی لاکت هم براسیستم ایمینی دوماهه میدم تاحالاخوب بوداین سه روزاینطوری شده
روزاول یذره ابریزش داشت الان نداره
فقط امروزعرق کردپیشانیش جایی نبردم خونست نمیدونم میشه بگیدچیکارکنم دکترهم دوره انگارخفیفه چون تب وعلاعم دیگ نداره
توتایپیک قبلی علاعم دندونوگفتم دندون داره درمیاره
۲ماهونیمشه
استامینیفون امیفن دارم میتونم بدم چن قطره بدم طعم موزه
تواین چن روزاصلاتب نکرده ففط بخاطردندون سرش داغ میشه
بدنشم هروقت بغل میکنم گرمه
حیلی نگرانم
پرسش (1402/06/14):
سرماخوردگی نوزادسه ماهه پسر
691
44
1402/06/14
سوال کننده
0
1402/06/14
سوال کننده
مادرم میگه ازقدیم وقتی بچ سرماخورده میشه سبزمیشه
تاحالااینطوری نبودخردلی زردکامل یایکم توش سبزپشته ای داشت بیومیل میخوره حاوی امگا
تاحالااینطوری نبودخردلی زردکامل یایکم توش سبزپشته ای داشت بیومیل میخوره حاوی امگا
0
1402/06/14
سوال کننده
۲روزه یذره سبزبودامروزک ۳ یا۴روزه اولین بازسبزپررنگ شده
0
1402/06/14
سوال کننده
۲ماهو۲۰روزشه
0
1402/06/14
سوال کننده
دوتاتب سنج گرفتم تب نداره فقط داغ میشه ک اونم دندونه ولی امروزاولین بارپیشونیش عرق کرده بودریزریزخیس بود
0
1402/06/15
شهزاد مامان سه دسته گل
شما که زدی نوزاد دوماهه
الان که دندون در نمیاره گلم داغی بدنش اگه تب نیست به خاطر گرمای محیط هست
الان که دندون در نمیاره گلم داغی بدنش اگه تب نیست به خاطر گرمای محیط هست
1
1402/06/15
شهزاد مامان سه دسته گل
دندون رو هشت یا نه ماهگی در میاره
0
1402/06/15
سوال کننده
ن عزیزم لثش سفیدشده
0
1402/06/15
سوال کننده
اومامیزنه ۲ماه ولی ۲ماهو۱۹روزشه کم کم سرورت میکنخ
0
1402/06/15
سوال کننده
۳روتموم
0
1402/06/15
سوال کننده
توتایپیک قبلی توضیح دادم ب دکتر
0
1402/06/15
بانو آسو .
من پسر بزرگم تو ماه ۳ دوتا دندونش باهم در اومد
0
1402/06/15
سوال کننده
اره میگم ک بعضی هازوددرمیارن
0
1402/06/15
سوال کننده
دکترعزیزادراش زرده
0
1402/06/15
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
اگر دلبندتان تب ندارد نباید استامینوفن بدهید ، شیردهی را منظم ادامه دهید ، فواصل شیردهی چه در روز چه در شب هر چند ساعت است ؟
اگر دلبندتان تب ندارد نباید استامینوفن بدهید ، شیردهی را منظم ادامه دهید ، فواصل شیردهی چه در روز چه در شب هر چند ساعت است ؟
0
1402/06/15
سوال کننده
هر۱ساعتیا۲ساعت
0
1402/06/15
سوال کننده
درروز
0
1402/06/15
سوال کننده
درشب ۳بار
0
1402/06/15
سوال کننده
هر۳ساعت
0
1402/06/15
سوال کننده
هر۱ساعت ۶۰تامیخوره ۳یا۴ساعت ک خوابه بیدارشه،۹۰تامیخوره
0
1402/06/15
سوال کننده
راسی دکترعزیزاستخوناشوخیلی میکشه انگاربدن درده
0
1402/06/15
سوال کننده
بدک یکم اروم ماساژمیدم حوله میذارم اروم میشه
1
1402/06/15
پزشک اوما
عزیزم دفع ادرار طی 24 ساعت چند نوبت است؟
0
1402/06/15
سوال کننده
روزی۶یا۷تا
0
1402/06/15
سوال کننده
هربارک عوض میکنم سنگینه پوشکاش
0
1402/06/16
پزشک اوما
خداروشکر مامان گل ولی چون میگویید ادرار زرد است آزمایش ادرار صورت گیرد، از نظر عفونت باید چک شود
0
1402/06/16
سوال کننده
دکترعزیزازاستامینیفون گریمیسچرمیشه زردبشه؟
یاقطره ادپدیایست
یاقطره ادپدیایست
0
1402/06/16
سوال کننده
دکترعزیز میخام ازادببرم ازمایشگاه بگم ازمایش اداربراعفونت به ازمایشگاه میشه بگیدچی بگم
0
1402/06/16
پزشک اوما
تازه این موارد شروع شده؟ بگویید آزمایش آنالیز و کشت ادرار برای نوزاد
0
1402/06/16
سوال کننده
نه ازاول بوده ولی اینطوری نبوده ولی استااره دوباردادم جدیدا
ممکنه ازدندون باشه داغی بدنش باشه شنبه میبرم
ممکنه ازدندون باشه داغی بدنش باشه شنبه میبرم
1
1402/06/16
پزشک اوما
داغی خفیف بدن میتواند با پروسه رویش دندان باشد اما وقتی که دندان تقریبا در حال جوانه زدن است الان برای دلبندتان جوانه زده؟ سفیدی دندان پیدا است؟ لثه متورم شده؟
0
1402/06/17
سوال کننده
بله خفیفه زودم خنک میشه اسهال ایناهم نیست ازدهنش کلی ابوحباب میاددستمومیشورم میکشم میخادمحکم بکشه ب لثش
0
1402/06/17
سوال کننده
دندونک میدم هنوزنمیتونه مسواک انگشتی میکشم
0
1402/06/17
سوال کننده
بله دکترعزیزتاحالاسینه شیرمیدادم میکشیدب لثش ولی دردنمیکرد دیروزک میخورد محکم کشیدب لثه پایینش دردم اومدجیغم دراومدیچیز سفت برخوردکردمثل دندون بله دوتامنهاسفیدشده
0
1402/06/17
پزشک اوما
عزیزم اگر کاملا مشخص است بنابراین این گرم شدن اگر درجه حرارت بدن بالاتر نرود، بدلیل رویش دندان است، استامينوفن اگر تب ندارد ندهید ، و اگر با ندادن استامینوفن ادرار زرد ماند مراجعه کنید
0
1402/06/18
سوال کننده
مچکر
0
1402/06/18
سوال کننده
ن خداشکربالانرفته تا۳۶.۸رفت ک استادادم ۳قطره شد۳۶
0
1402/06/18
سوال کننده
همش داغه سرش هروقتم میگیرم تب ندارا بادوتانب سنج دیجیتال
1
1402/06/18
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 💙وقتی تب ندارد استامینوفن هم لازم نیست 36.8 هم تب نبوده استامینوفن ندهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




