سلام خانم دکتر عزیز.
من دو هفته پیش تقریبا خارش داشتم و از پماد واژینال استفاده کردم بعد از پنج شب کامل خوب شدم.
الان ده روزه پریود نشدم .سه روز پیش هم بیبی زدم منفی بود .
چیکار کنم بنظر شما :(
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



427
1402/06/14


