عزیزم بدون مشورت با پزشکت که به همه احوالاتت آگاهی داره هیچ دارویی رو قطع یا کم و زیاد نکن
قند ۲ ساعت هم بگیرزیر ۱۲۰ باشه اکی ولی بالای ۱۲۵ باشه برو پیش دکتر
بله میتونی بخوری من خودم تا آخر بارداری استفاده کردم . هیچ ضرری نداره ولی قند بالا ضرر داره
عزیز با رژیم غذایی کنترل کنی بهتره
بامیه، کدو، خرفه اینا قندرو پایین میارن
من قطع نکردم خودش قطع کرد
چند روز بود دستم گز گز میکرد٠ مامان گفت شاید از قندت هست همسایه شون دستگاه قند خون داشت گرفتیم دیدم ١۶٣ هست ٠ شب یکی متفورمین خوردم الان گز گز دستم کم شده
اصلا قند مصنوعی نمیخورم روزی ۴تا هم میوه میخورم اونم با فاصله
سلام مامان جان
قند ناشتا و دو ساعت بعد از صبحانه را فردا در آزمایشگاه چک کرده و اطلاع دهید، متفورمین هم باید توسط متخصص غدد تنظیم گردد اگرچه شمایی که قند خون بالا داشتید تا پابان بارداری باید تحت نظر متخصص تغذیه جلو بروید
چشم با دستگاه قندخون میتونم اندازه بگیرم؟
آخر مرداد خوب بود قند ناشتام از ١٠٠ رسیده بود به ٨٣
چشم هاتون بی بلا جانم جهت رد خطای دستگاه آزمایش دهید ، آخر مرداد مبنا نیست الان مهم هیت
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم