سلام خانوم دکتر بچه م شیرخشک نان میخوره سه ماهش هست الان اسهاله کل درمان رو کردیم سه روز بستری شد الان گفتن شیرخشک مخصوص اسهال بدم .ولی تو شهر ما ببلاک ال اف هست آیا میتونم میتونم بدم یا نه باید نان آ ال ۱۱۰ بدم..فقط زود جواب بدین لطفا
4193
38
1402/06/14
سوال کننده
0
1402/06/14
الی 😍T_K
میشه بپرسم اسهالش تا چه حده
0
1402/06/14
الی 😍T_K
منم دخترم نان میدم
هر موقع میخوره همون موقع زور میزنه پی پی میکنه
الان چند روزه سبز رنگه
هر موقع میخوره همون موقع زور میزنه پی پی میکنه
الان چند روزه سبز رنگه
0
1402/06/14
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
اره ال اف میتونی بدی مال اسهاله و بدون لاکتوزه
0
1402/06/14
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
تا قط بشه مصرف کن
0
1402/06/14
الی 😍T_K
ینی میگه دختر منم اسهاله
در حالت عادی پی پی نداره
در طول روز دو بار پی پی میکنه
در حالت عادی پی پی نداره
در طول روز دو بار پی پی میکنه
0
1402/06/14
الی 😍T_K
چون من دخترم شیر خودمو میخوره کلا 1 الی دوبار بهش شیر خشک بدم
0
1402/06/14
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
دوبار ک اسهال نیس رو ۶.۷ بارم با شیر مادر طبیعیه اوایل بعدا ۴.۵ دفعه
0
1402/06/14
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
سبزیش واسه آهن تو شیر خشک نان هست طبیعیه
0
1402/06/14
سوال کننده
روزی ۱۰ بار شایدم بیشتر
0
1402/06/14
سوال کننده
بستری ک بود ب روزی سه بار رسید وقتی مرخصش کردن فرداش دوباره شروع شد تا روزی ۷ بار
0
1402/06/14
سوال کننده
میگن ویروسه ک کل بچه ها رو گرفتن
0
1402/06/14
سوال کننده
خیلی سخته خدا هیچ بچه یی رو مریض نکنه
0
1402/06/14
سوال کننده
کلا آب بودن وحشتناک الان ی کمی سفت
0
1402/06/14
سوال کننده

0
1402/06/14
سوال کننده

با عرض پوزش
0
1402/06/14
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
بله میتوانید بدهید شروع کنید تا تغییرات را ببینیم ❤️
بله میتوانید بدهید شروع کنید تا تغییرات را ببینیم ❤️
0
1402/06/15
سوال کننده
امروز بهتره خداروشکر
0
1402/06/15
سوال کننده
تا حالا دو بار دفع داشته ..حالا تا کی ادامه بدم این شیر رو ..سه قوطی گرفتم
0
1402/06/15
پزشک اوما
خداروشکر مامان گل ، فعلا تا تمام شدن آن ها شروع کنید بعد تحت نظر متخصص اطفال روند کاهش تدریجی را طبق دستور ایشان جلو ببرید
0
1402/06/16
سوال کننده
اصلا ب خوبی این شیر رو نمیخوره
0
1402/06/16
سوال کننده
باشه خانوم دکتر
0
1402/06/16
سوال کننده
stk: |~|11|~|103_col
0
1402/06/16
سوال کننده

0
1402/06/16
سوال کننده
شرمنده
0
1402/06/16
سوال کننده
الان اینجورین
0
1402/06/16
پزشک اوما
دشمنتان شرمنده عزیزم ، قوام دفع نسبت به قبل بهتر شده؟
0
1402/06/18
سوال کننده
اره خوب بود باز از دیشب انگار آبکی هستن
0
1402/06/18
پزشک اوما
بنابراین ادامه دهید و اگر بهتر نشد مراجعه کنید، پدی لاکت 5 قطره صبح و 5 قطره شب میدهید ؟
0
1402/06/18
سوال کننده
فقط روزی ۵ قطره میدن
0
1402/06/18
سوال کننده
م
0
1402/06/18
سوال کننده
من پیش اومد دوبار شربت خشکنش رو ندادم شربتشو خونه مامانم جا گذاشتم
0
1402/06/18
سوال کننده
ب نظر من تا از این شربت میدم شکمش بیشتر کار پیکنه
0
1402/06/18
سوال کننده

0
1402/06/19
پزشک اوما
عزیزم بله با مصرف این دارو اسهال ممکن است رخ دهد اما نباید درمان را نیمه کاره رها میکردید، پدی لاکت 5 قطره صبح و 5 قطره شب بدهید و اگر بهتر نشد رامنوفلور هم روزی ده قطره بدهید
0
1402/06/19
سوال کننده
اره
0
1402/06/19
سوال کننده
سن نوزادم خیلی کمه کاش اسهال نمیشد
0
1402/06/19
سوال کننده
الان تازه سه ماهش شد
0
1402/06/19
پزشک اوما
حتما درمان را انجام دهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




