سلام خانم دکتر و خانمای عزیز من ۴ ام این ماه یه رابطه محافظت نشده داشتم که میشد ۲۰ سیکلم
امروز موعدمه و پریود نشدم فعلا
علائم هایی دارم مث کمر درد و درد شکم و گهگاهی انقباضات تو سینه دارم
بی بی چک نمیخوام بزنم راستش چوم میگم خیلی زوده بخاطر اینکه نزدیکی من ۱۰ روز پیش بود
ماه قبل هم یکی دو روز به پری رابطه داشتم و مطمئن بودم پریود میشم و شدم ولی علائم این ماه رو نداشتم
میشه نظرتون رو بفرمایید من واقعا موندم که اصن باید پیگیرش باشم یانه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



931
1402/06/14






