سلام وقت بخیر دکتر عزیز. ببخشید میخاستم بدونم قرص فیتو FHYTO برای ریزش موشدید خوبه؟,در دوران شیردهی هستم میخاستم بدونم ضررری نداره برای نوزادم هفت ماهس رفلاکسوحساسیت ب پروتئین گاوی داره.ترکیباتی نداره که براش مضر باشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1053
1402/06/13


