سلام مامانا و خانم دکتر.این آزمایش منه.ورم ندارم وزنم 72بودشدم 83قدم 166.
آزمایش منو میشه تفسیر کنین.تا یک مهر دسترسی ب دکترم ندارم.
پرسش (1402/06/13):
تفسیر آزمایش دفع پروتئین
900
53
1402/06/13
سوال کننده
0
1402/06/13
سوال کننده

0
1402/06/13
سوال کننده

0
1402/06/13
سوال کننده

0
1402/06/13
سوال کننده

0
1402/06/13
سوال کننده

0
1402/06/13
سوال کننده
کسی تجربه اشو نداشته یا سر در نمیاره
1
1402/06/13
ana anahid
عزیزمن تجربه ندارم ولی بنظر دفع پروتیینت بالاست
1
1402/06/13
ana anahid
چربی خونت بالاست
1
1402/06/13
مهسا م
دفع پروتیین توی زنان باردارتا۳۰۰نرمال حساب میشه
1
1402/06/13
مهسا م
چربیت یکم بالاست که منم بالا بود دکتراصلا دارونداد
0
1402/06/13
سوال کننده
تا سیصد نرمال ینی برای من مشکلی نیست الان.واسه جنین خطر نداره؟؟پس چرا زده بالا؟مگه دفع پروتیئن مسمومیت بارداری نیست.خیلی نگرانم
0
1402/06/13
سوال کننده
من اصلا غذای روغنی و چرب و اهل گوشت قرمز اینا نیستم.نمبدونم والا این هفته من گرفتارم آزمایش هم اومده روش.حسابی بهم ریختم
0
1402/06/13
رویا💫 💞
عزیزم تا ۱۵۰نرماله نه ۳۰۰
من ۳۰۰بود بستریم کردن
من ۳۰۰بود بستریم کردن
0
1402/06/13
رویا💫 💞
چرا بالاست باید بری دکتر احتمالا ازت ازمایش ۲۴ساعته ای ادرار میگیرن واینکه خیلی مراقب باش فشارت بالا نره تاحدامکان غذاهای سرخ کردنی شوریجات نخور
0
1402/06/13
سوال کننده
این آزمایش ۲۴یاعته بود دیگه
0
1402/06/13
سوال کننده
شما هفته چند بودین ک ۳۰۰بود.برای بچه مشگلی ایجاد نشد؟؟؟
0
1402/06/13
رویا💫 💞
من هفته ای یه بار ۲۴ساعته میدادم
0
1402/06/13
رویا💫 💞
من هفته ای ۲۹ دفع پروتئینم ۳۲۵بود
فشارم و بالابرد وکلی مشکلات دیکه بچه هم وزن نمیگرفت پودر ترومام میخوردم که وزن گرفت
فشارم و بالابرد وکلی مشکلات دیکه بچه هم وزن نمیگرفت پودر ترومام میخوردم که وزن گرفت
0
1402/06/13
سوال کننده
وزن جنین من خوبه و رو ب بالا
0
1402/06/13
رویا💫 💞
خب خداروشکر اما حتما حتما پیگیری کن
0
1402/06/13
سوال کننده
ببخشید میپرسم نینی شما سلامت به دنیا اومد
0
1402/06/13
رویا💫 💞
خواهش میکنم عزیزم
اره خداروشکر مشکلی نداشت
اره خداروشکر مشکلی نداشت
0
1402/06/13
رویا💫 💞
اما از هفته ۲۹و ۳۰ میخواستن ختم بارداری بدن که خودم نذاشتم به زور رسوندمش تا ۳۸هفته
0
1402/06/13
سوال کننده
من میترسم زایمان زودرس یا ختم بارداری چیزی آنقدر نگرانمااا
0
1402/06/13
سوال کننده
چطور رسوندی کار خاصی کردی؟؟
0
1402/06/13
رویا💫 💞
نگران نباش منم خیلی استرس داشتم خیلیا اما هی تعهد میدادم که فعلا بچه رو تو شکم نگه دارن خداروشکر باهمه ای مشکلات تا ۳۸هفته رسوندم دیگه
0
1402/06/13
سوال کننده
خداروشکر ان شالله برای منم به سلامتی بدنیا بیاد
0
1402/06/13
رویا💫 💞
نه اصلا هیچ کاری نمیشه کرد فقط خیلی تو غذا خوردن رعایت میکردم که فشارم بالا نره اما هیج تاثیری نداشت بازم بالا میرفت
0
1402/06/13
رویا💫 💞
انشالله گلم
0
1402/06/13
سوال کننده
ممنونم از وقتی که گذاشتی.تن دختر گلت همیشه سلامت
0
1402/06/13
رویا💫 💞
تازه من آنزیم های کبدم بهم ریخته بود غلظت خونم بالا بود پلاکت خونم پایین😅
1
1402/06/13
رویا💫 💞
فداتشم کاری نکردم که
انشالله نی نی و صحیح و سلامت بغل میکنی فقط اصلا استرس نداشته باش
انشالله نی نی و صحیح و سلامت بغل میکنی فقط اصلا استرس نداشته باش
0
1402/06/13
سوال کننده
ب امید خدا
1
1402/06/13
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
عزیزم طبق نتیجه این آزمایش :
1. دفع پروتئین در ادرار اگرچه بالاتر از حد طبیعی نیست اما رو به بالا است، باید تحت نظر باشید فشار خون کنترل شده و نتیجه را به اطلاع پزشک دیگری برسانید تا فواصل تکرار را تعیین کند.
2. پایین بودن سطح اوره مرتبط با بارداری است.
3. سطح کلسترول بالاتر از حد طبیعی است رژیم غذایی باید تحت نظر متخصص تغذیه باشد
4. سطح فیبرینوژن اگرچه میتواند در طی بارداری بالا رود اما بدلیل همراهی با مساله دفع پروتئین هشداری از اینکه شما ممکن است در معرض خطر پره اکلامپسی باشید نیز هست توصیه من این است که منتظر ویزیت پزشکتان نمانده و به پریناتولوژیست برای نظارت بر بارداری مراجعه کنید
عزیزم طبق نتیجه این آزمایش :
1. دفع پروتئین در ادرار اگرچه بالاتر از حد طبیعی نیست اما رو به بالا است، باید تحت نظر باشید فشار خون کنترل شده و نتیجه را به اطلاع پزشک دیگری برسانید تا فواصل تکرار را تعیین کند.
2. پایین بودن سطح اوره مرتبط با بارداری است.
3. سطح کلسترول بالاتر از حد طبیعی است رژیم غذایی باید تحت نظر متخصص تغذیه باشد
4. سطح فیبرینوژن اگرچه میتواند در طی بارداری بالا رود اما بدلیل همراهی با مساله دفع پروتئین هشداری از اینکه شما ممکن است در معرض خطر پره اکلامپسی باشید نیز هست توصیه من این است که منتظر ویزیت پزشکتان نمانده و به پریناتولوژیست برای نظارت بر بارداری مراجعه کنید
0
1402/06/13
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر.فردا برم بیمارستان ببینم میتونم ویزیت بشم.چون چهارشنبه تعطیله و بعد آخر هفته است.و دختر من شنبه نوبت عمل داره و من تا هفته دیگه این موقع ک بیاد خونه حداقل نمیتونم ویزیت بشم.فقط امیدم ب فرداست ک بتونم کاری انجام بدم
0
1402/06/13
سوال کننده
خانم دکتر فردا ک نمیتونم پریتانالوژیست پیداکنم و ویزیت بشم.میشه برم متخصص زنان و زایمان؟؟
0
1402/06/13
سوال کننده
خانم دکتر میتونم تا شنبه ۱۸شهریور صبر کنم؟؟؟خطر جدی نداره؟؟؟
0
1402/06/13
سوال کننده
همسرم میگه دخترم رو بستری کردیم دوساعتی کسی پیشش میمونه تا من برم ویزیت بشم پیش دکتر خودم.چون ایشون پریتانالوژیست هست
1
1402/06/13
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی 💚
عزیزم میتوانید مشاوره آنلاین با پریناتولوژیست بگیرید مشکلی نیست ولی فردا فشار خون کنترل شود و مشاوره آنلاین را فردا بگیرید
عزیزم میتوانید مشاوره آنلاین با پریناتولوژیست بگیرید مشکلی نیست ولی فردا فشار خون کنترل شود و مشاوره آنلاین را فردا بگیرید
1
1402/06/13
سوال کننده
بله حتما.
1
1402/06/13
سوال کننده
💌💌💌💌💌
1
1402/06/13
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم 🌸💚🌸💚
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




