سلام اوقات شریفتون بخیر
خیلی وقته که کمر دخترم ۳ تا دایره ای کوچیک مث خشکی مانند قرمز داره. یبار که قرمز تر شد بردم دکتر (توی تاپیک های قبلیم هم هست) گفتن شاید قارچه شاید آلرژی و دارو دادن و خوب شد دخترم.
من الان ۱ ماه و ۱ هفته ست طبق توصیه دکتر اطفال که خودم و دخترم لب به لبنیات و بادام و تخم مرغ نزدیم. هیچ چیز آلرژی زا هم نخوردیم، از دیشب پشت کمر دخترم خیلی قرمز شده و تقریبا مطمئنم که آلرژی غذایی نیست.
خانم دکتر دخترم خیلی عرق میکنه احتمال میدم عرق سوز باشه اما مطمئن نیستم. میشه نظرتون رو بگید؟ اینا چین؟ چیکار کنم خوب شن؟
پرسش (1402/06/13):
قرمزی کمر نوزاد ۱ ساله
369
27
1402/06/13
سوال کننده
0
1402/06/13
سوال کننده

دیشب اینطوری شده
0
1402/06/13
سوال کننده

دیشب
0
1402/06/13
سوال کننده

این عکس ۱ ماه پیشه. اینا که دایره ایه خیلی وقته هستشون. الان این ۲ تا که پشت کمرشه اونطوری زیاد شده. پشت گردنش نه
0
1402/06/13
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
اوقاتتون خوش نازنینم 💚💚
فهیمه جانم آن زمان چه دارویی داده شد؟
اوقاتتون خوش نازنینم 💚💚
فهیمه جانم آن زمان چه دارویی داده شد؟
0
1402/06/13
سوال کننده
دکتر گفتن تریامیسونولون ان ان رو تا ۵ روز برن اگر قارچ باشه و نئوتادین دادن اگر آلرژی باشه. و بعد ۱ هفته خوب شد.
باز چند وقت بعدش پشه نیشش زد و ۱ حبه انگور داده بودم که بازوش دونه دونه شد، اینام که بودن، چشماشم خارش گرفت که دکتر دارو آلرژی داد اللن میفرستم. بعد ۱ هفته باز خوب شد و الان ۱ ماهه لبنیات و بادام و تخم مرغ اصلا نخوردیم، هیییییچ غذای جدیدی هم نخوردیم و دوباره اینجوری شده... حدود ۱۰ روز پیش هم ۱ روز چشماش قرمز شد و خارید، من نوبت دکتر گرفتم اما همون ۱ روز بود و خوب شد دیگه دکتر نرفتم.
دخترم خیلی عرق میکنه و احتمال عرق سوز شدن هم شااااید باشه. نمیدونم
باز چند وقت بعدش پشه نیشش زد و ۱ حبه انگور داده بودم که بازوش دونه دونه شد، اینام که بودن، چشماشم خارش گرفت که دکتر دارو آلرژی داد اللن میفرستم. بعد ۱ هفته باز خوب شد و الان ۱ ماهه لبنیات و بادام و تخم مرغ اصلا نخوردیم، هیییییچ غذای جدیدی هم نخوردیم و دوباره اینجوری شده... حدود ۱۰ روز پیش هم ۱ روز چشماش قرمز شد و خارید، من نوبت دکتر گرفتم اما همون ۱ روز بود و خوب شد دیگه دکتر نرفتم.
دخترم خیلی عرق میکنه و احتمال عرق سوز شدن هم شااااید باشه. نمیدونم
0
1402/06/13
سوال کننده

داروی ۱ ماه پیشش که بازوش دونه زد و چشماش قرمز شد و خارید
0
1402/06/13
سوال کننده

داروی ۱ ماه پیشش که بازوش دونه زد و چشماش قرمز شد و خارید
0
1402/06/13
سوال کننده
برا چشمش ۵ روز بتامتازون زدم خوب نشد، بعدش سیپروفلوکساسین زدم خوب شد.
0
1402/06/14
پزشک اوما
عزیزم کالاندولا و زینک اکساید بزنید اگر برطرف نشد داروی قبلی را شروع کنید، باتوجه به تعریق زیاد هانا جانمان لباس او را به محض تعریق تعویض کنید، حمام منظم ببرید، و نتیجه تغییرات را گزارش دهید
0
1402/06/15
سوال کننده
خانم دکتر قبل از اینکه جوابتون رو ببینم زینک زدم قرمزیا کامل رفت. فقط همون دایره ایا که خیلی وقته روی کمرش هست، هستن هنوز. اما اصلا دیگه قرمز نیست خدا رو شکر
خانم دکتر من هر روز صبح که دست و صورتشو میشورم لباسشو عوض میکنم، وعده ی ناهار رو هم معمولا میذارم جلوش خودش بخوره و قطعا کثیف میکنه لباسشو و عوض میکنم. اگر عصر بخوابه و عرق کنه حتما عوض میکنم لباسشو. در مجموع معمولا روزی ۲ یا ۳ بار پیرهنشو عوض میکنم. حمام منظم میبرم، همه ی لباساش از جنس ضد حساسیت هستن.
به توصیه دکتر هر روز یا ۱ روز در میون کرم مرطوبکننده میرنم براش.
والا دیگه نمیدونم چیکار باید بکنم این دختر اینقد ناز داره پوستش 😁😁❤️
خانم دکتر من هر روز صبح که دست و صورتشو میشورم لباسشو عوض میکنم، وعده ی ناهار رو هم معمولا میذارم جلوش خودش بخوره و قطعا کثیف میکنه لباسشو و عوض میکنم. اگر عصر بخوابه و عرق کنه حتما عوض میکنم لباسشو. در مجموع معمولا روزی ۲ یا ۳ بار پیرهنشو عوض میکنم. حمام منظم میبرم، همه ی لباساش از جنس ضد حساسیت هستن.
به توصیه دکتر هر روز یا ۱ روز در میون کرم مرطوبکننده میرنم براش.
والا دیگه نمیدونم چیکار باید بکنم این دختر اینقد ناز داره پوستش 😁😁❤️
0
1402/06/15
سوال کننده
فعلا خدا رو شکر با زینک رفع شد
ممنونم از جوابتون خانم دکتر عزیزم 😍💖😘🌷
ممنونم از جوابتون خانم دکتر عزیزم 😍💖😘🌷
0
1402/06/15
پزشک اوما
خداروشکر مامان گل دوست داشتنی که حال گل دخترمان خوب شده است ❤️❤️
بله مجموعا بنظر کوچولوی ما کمی پوست حساسی دارد کرم ایروکس را هم امتحان کنید ❤️😘
بله مجموعا بنظر کوچولوی ما کمی پوست حساسی دارد کرم ایروکس را هم امتحان کنید ❤️😘
1
1402/06/15
سوال کننده
ممنون که کرم معرفی کردین. حتما امتحان میکنم خانم دکتر نازنین. الهی که خیر ببینید، بار بزرگ استرس رو از دوش مامانا برمیدارید
من انقد همیشه اسم اوما رو تو خونه میارم، هرچی میشه شوهرم میگه اول از پزشک اوما بپرس 😁❤️
من انقد همیشه اسم اوما رو تو خونه میارم، هرچی میشه شوهرم میگه اول از پزشک اوما بپرس 😁❤️
0
1402/06/15
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجان مهربانم ، فهیمه جانم برای من باعث افتخار است که به من اعتماد دارید، امیدوارم هرگز شرمنده روی ماهتون نشوم جان دلم ❤️💚😘
0
1402/06/15
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
1
1402/06/16
سوال کننده
زنده باشید خانم دکتر عزیزم، دشمنتون شرمنده باشه. شما عزیزید و بزرگوار 💖💖🌷❤️😘😘
1
1402/06/16
سوال کننده
stk: |~|11|~|106_col
1
1402/06/16
پزشک اوما
برقرار باشید عزیزکم ، ممنونم بابت محبتی که به من دارید عزیزدل دوست داشتنی من ❤️💚😍😘
1
1402/06/16
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
1
1402/06/16
پزشک اوما
stk: |~|2|~|grunge_6_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




