سلام دکتر جان متاسفانه من تو هفته ۱۱ جنینم ضربانش وایستاده بود و مجبورم شنبه برم برای سقط میخواستم ببینم باید قرص تیروئیدمو ادامه بدم یا باید قطع کنم تیروئیدم ۴.۱۴ بود تو آزمایشم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



445
1402/06/13


