سلام بچها خوبین من پربود عقب افتاده بود دکتر بهم گف پریود شدی روز ۵ پریودی برو سونو جوابشو همون روز بیار ببینم حالا روز ۵ میفته جمعه چیکار کنم دیرتر یا زود تر برم اشکالی نداره؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



242
1402/06/13



