سلام شب همگی بخیر
من ماه آخر هستم از طرفی زایمانم هم طبیعی هستش
سوالم اینه من عفونت ادراری دارم کلا تو بارداری از اول داشتم همش قرص سفکسیم مصرف کردم
حالا تو هفته آخر با توجه به عفونت رابطه جنسی مشکلی نداره
تشدیدش نمیکنه؟
پرسش (1402/06/13):
رابطه جنسی در ماه آخر باتوجه به داشتن عفونت ادراری
644
53
1402/06/13
سوال کننده
0
1402/06/13
sami *
عفونت داری زایمان طبیعی میشی مگه ؟؟
1
1402/06/13
sami *
وقتی عفونت داری تا رفع مشکل نکردی نباید رابطه داشته باشی
0
1402/06/13
سوال کننده
بله ندارم الان
برای زایمان طبیعی توصیه میکنن که رابطه جنسی بدون پیشگیری داشته باشین
منم برای عفونت تا حالا نداشتم
برای زایمان طبیعی توصیه میکنن که رابطه جنسی بدون پیشگیری داشته باشین
منم برای عفونت تا حالا نداشتم
0
1402/06/13
سوال کننده
مگه نمیشه؟؟
0
1402/06/13
مهتاب ک
عزیزم من زایمان قبلیم همینطور بود...قرصاتو بخور،گل مغربی بزار،ورزش یادت نره،رابطه بدون جلوگیری و منی داخل ریخته شه...زایمان راحتی داشتم من با اینا
0
1402/06/13
سوال کننده
خب من عفونت ادراری دارم
رابطه مشکلی ندارع؟؟
رابطه مشکلی ندارع؟؟
0
1402/06/13
سوال کننده
و اینکه انقد سنگینم و بی حال پیادهروی و ورزش نکردم
الان هم معاینه شدم گفتن سر بچه تولگنم نیس
الان هم معاینه شدم گفتن سر بچه تولگنم نیس
0
1402/06/13
سوال کننده
خیلی باحال و سنگینم
تا یه کمی پیادهروی میکنم بهواژنم خیلی فشار میاد
تا یه کمی پیادهروی میکنم بهواژنم خیلی فشار میاد
0
1402/06/13
مهتاب ک
نه قرصاتو بخور گل مغربی هم سرشو سوراخ کن بزار داخل واژن بعدش بخواب
0
1402/06/13
سوال کننده
مرسی عزیزم بابت راهنماییت
0
1402/06/13
مهتاب ک
میدونم منم راه میرفتم یهو میسوخت انگار یه چیزی خارج میشد خیلی سخت بود...پیاده روی نکن اول ورزش کن ،اسکات بزن حالت تمیز کردن سرامیک راه برو
0
1402/06/13
سوال کننده
زایمان قبلی تون طبیعی بودید دیگه
من یه کمی استرس دارم
من یه کمی استرس دارم
0
1402/06/13
مهتاب ک
ببین مهمترینش ذهنته...باید آماده ی زایمان کنیش بقیه اش حتی اگه نتونی ورزش کنی هم باز با یه کم صبر بابت دردات بازم راحت زایمان میکنی
0
1402/06/13
مهتاب ک
آره عزیزم طبیعی بود
0
1402/06/13
سوال کننده
اتفاقا ذهنی همش میگم زایمان راحتی دارم و به خوبی انجام میشه
توکل بخدا
توکل بخدا
0
1402/06/13
سوال کننده
شبا اصلا خواب ندارم
0
1402/06/13
مهتاب ک
پس خیالت راحت باشه
0
1402/06/13
مهتاب ک
این کارو نکن...بخواب که دیگه بعدش تا بدنت و بچه با هم خوابشون تنظیم شه خواب نداری
0
1402/06/13
سوال کننده
گل مغربی رو از همی الان استفاده کنم؟؟
کپسولشو؟
کپسولشو؟
0
1402/06/13
سوال کننده
دست خودم نیست
نمیتونم بخوابم
یعنی خوابم نمیره
نمیتونم بخوابم
یعنی خوابم نمیره
0
1402/06/13
مهتاب ک
آره از فردا بگیر بزار...دهانه رحمتو نرم میکنه خیلی زایمانت راحت تره
1
1402/06/13
سوال کننده
باشه عزیزم ممنون
0
1402/06/13
مهتاب ک
فدات شب خوش...به نی نی فکر کن راحت بخواب
0
1402/06/13
سوال کننده
من فعلا یه سانت باز شده
ولی خب سر بچه تو لگنم نیس هنوز
ولی خب سر بچه تو لگنم نیس هنوز
0
1402/06/13
مهتاب ک
منم دعا کن خیلی
0
1402/06/13
مهتاب ک
ورزش کن اسکات بزن حتما
0
1402/06/13
سوال کننده
حتماااا عزیزم
0
1402/06/13
سوال کننده
نی نی ت پسره یا دخمل
0
1402/06/13
مهتاب ک
اولی پسر دومی دختر
0
1402/06/13
سوال کننده
خداروشکرررر
1
1402/06/13
سوال کننده
به سلامتی
1
1402/06/13
سوال کننده
سالم باشن
0
1402/06/13
مهتاب ک
آره خیلی خوشحالم دختر
0
1402/06/13
سوال کننده
منم خیلی دختر دوست دارن
0
1402/06/13
سوال کننده
م
0
1402/06/13
مهتاب ک
همچنین سالم و شاد بغل کنی
0
1402/06/13
مهتاب ک
این دختره؟
0
1402/06/13
سوال کننده
البته نی نی م پسره
عشقمه زودی بیاد بغلش کنم
عشقمه زودی بیاد بغلش کنم
1
1402/06/13
مهتاب ک
ایشالله بعدی دختر😍
0
1402/06/13
سوال کننده
ایشالا بعدی دختر بشه
0
1402/06/13
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1402/06/13
مهتاب ک
هیچ لحظه ای شیرین تر از اون بغل اول که میدن بهت تا بند ناف ببرن و بخیه بزنن نیست بهترینه
0
1402/06/13
سوال کننده
شبت بخیر برو استراحت کن دیر وفته
0
1402/06/13
مهتاب ک
فدات شب بخیر😍
0
1402/06/13
سوال کننده
❤️❤️
0
1402/06/13
Sahar Davoodi
عزیزم هفته ۴۰🤩 ایشالله به سلامتی زایمان کنی. منم سر بچه اولم تا هفته چهل رو تموم کردم... برای اینکه سر بچه بیاد تو لگن حتما حتما پوزیشین مربوط بهش رو انجام بده تو ورزش ها، سر بچه اولم تو کلاس ورزشا گفته بودن.. از ماما سوال کن بهت میگه چه حالتی باشی
0
1402/06/13
zari khanom
دکتر من گل مغربی و پیشنهاد نداد بهش گفتم گفت بنظرم استفاده نکنی بهتره من قبولش ندارم
0
1402/06/13
مهتاب ک
گل مغربی واسه هیچی ضرر نداره گلم تازه ضد سرطان هم هست...من مادر متاسفانه با بیماری سرطان دستو پنجه نرم میکنه دکتر چون ارثی میتونه باشه به هممون داده...اما استفاده اش به صورت واژینال دهانه رحم نرم میکنه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- عفونت ادراری دارم میترسم زایمان زودرس کنم 😔😔😢
- عفونت ادراری دارم باید چیکار کنم
- عفونت ادراری و کرم واژینال تریپل سولفا
- سوزش هنگام ادرار کردن
- آزمایش دادم میشه لطفا نگاه کنین💥🙏
- با این وضع کرونا چجوری برم دکترم تا مجدد آزمایش بنویسه؟؟؟؟
- جواب آزمایش عفونت ادراری
- عفونت ادراری بعد از نزدیکی
- خانما کیا سفالکسین و یا سفیکسیم در دوران بارداری مصرف کردن؟
- عفونت ادراری در بارداری




