سلام دکتر محترم اوما
بچه های من ۴ سال و ۵ ماهه هستن
حدود یکماه و نیمهست که گلوشون عفونت داره و آبریزش بینی دارن
با ۳ بار مراجعه به دو متخصص اطفال و مصرف داروهایی که ناممیبرم هیچ تغییری نکردن
قرص مونته لوکاست
قرص فکسوفنادین
اسپری Azmasol HFA
اسپری فلوسالمکس
اسپری بینی بودزوناید
شربت کوآموکسی کلاو
شریت سفیکسیم
شربت آموکسی سیلین
شربت پلارژین
شربت پروسپان
اینها رو نه باهمدیگه بلکه تو سه تا تجویز با کامل کردن دوره بهشون دادم
امروز مجددا بردم دکتر گفت دیگه دارو نده و بچه ها آلرژی دارن یا سرم باید بگیرن یا صبر کن به مرور زمان خوب بشن دارو خوراکی تاثیری نداره روشون
و اینکه علایم رفلاکس دارن و دکتر گفت باعث تشدید آلرژی میشه و کپسول برا رفلاکس داده بهشون و گفت از داروهای قبلی مونته لوکاست رو ادامه بدم
ممنون میشم راهنمایی کنید چیکار کنم واقعا درمونده شدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



947
1402/06/12



