سلام پزشک عزیز.فرنی با قوام آبکی شروع کردم برای پسرم... خییییییلی کم میخوره الان روز سومه و در حد چشیدن میخوره. این طبیعیه؟ نباید یکم صبر کنم تا بیشتر بگذره بعد شروع کنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



319
1402/06/12





