سلام خسته نباشید من از ظهر سردرد شدید گرفتم با اگه چیزی بخورم فقط حالت تهوع دارم فشارم رو گرفتم ۱۰ رو ۷ بود به نظرتون از چی هست ؟
0
1402/06/12
فاطمه بانو
از حاملگی هست
0
1402/06/12
سوال کننده
حامله که قربونت هستم
0
1402/06/12
سوال کننده
تا الان نداشتم این علائم رو
0
1402/06/12
فاطمه بانو
میدونم دیگ😂میگم علایمشه
0
1402/06/12
فاطمه بانو
منم دو روزه فقط بالا میارم
روزی سه چاربار
هیچیم تومعدم نیست😑اسیدمعدمو خون بالا میارم
روزی سه چاربار
هیچیم تومعدم نیست😑اسیدمعدمو خون بالا میارم
0
1402/06/12
سوال کننده
ای وای عزیزم الهی
0
1402/06/12
سوال کننده
الان چیکار میکنید که آروم شید یا بخوابید
0
1402/06/12
فاطمه بانو
از اول حاملگیم۳یار بالا اوردم اونم از گشنگی بود🤷🏼♀️
این دوروزی پدرم دراومد😑
این دوروزی پدرم دراومد😑
0
1402/06/12
سوال کننده
البته فک میکنم برای کمخوابی هم باشه از دیروز درست نخوابیدم
0
1402/06/12
فاطمه بانو
پوست نارنگی بو میکنم
0
1402/06/12
فاطمه بانو
برا سردردت اب زیاد بخور
چشاتو ببند با شالی روسری چیزی بخواب
چشاتو ببند با شالی روسری چیزی بخواب
0
1402/06/12
سوال کننده
منم همین بود ولی امروز اینطوری شد
0
1402/06/12
سوال کننده
اگه خوابم ببره من درحالت عادی خوابم نمیبره چه برسه به حال بد
0
1402/06/12
فاطمه بانو
نمیدونم چیه بخدا
ادم روانش بهم میریزه
ادم روانش بهم میریزه
0
1402/06/12
فاطمه بانو
😑😑😑😑منم خوابم خیلی کم شده داغونم
از۵صب بیدارم
چشام مث عقاب بازه😑
از۵صب بیدارم
چشام مث عقاب بازه😑
0
1402/06/12
سوال کننده
واقعا بارداری چیه هرروز یه حالی هستی
هفته قبل انقدر یبوست داشتم که بواسیر و شقاق زده بیرون امروز یه کم از اون حالم بهتر بود که سر درد گرفتم
هفته قبل انقدر یبوست داشتم که بواسیر و شقاق زده بیرون امروز یه کم از اون حالم بهتر بود که سر درد گرفتم
0
1402/06/12
فاطمه بانو
من اسهال بود گلاب ب روت از اول
دوروزه یوبسم😂😂
دوروزه یوبسم😂😂
0
1402/06/12
فاطمه بانو
تو حاملگی شاخم دراوردی تعجب نداره
0
1402/06/12
سوال کننده
وای خوشبحالت من از اون ور حالم بد بود افتضاح
0
1402/06/12
فاطمه بانو
یوبس بهتره ادم میتونه ملین بخوره
ولی اسهال
یهویی دل پیچه شدید میگیره ادم
وای یبارتوماشین بودیم انقد جیغ زدم داد زدم خیس عرققق شده بودم
حتما باید بیست دقیقه اهو ناله میکردم از دلدرد تا دسشوییم بیاد🤦🏼♀️
من سر پسرم یوبس بودم ملین میخورذم راحت بودم عادی میشد
ولی اسهال
یهویی دل پیچه شدید میگیره ادم
وای یبارتوماشین بودیم انقد جیغ زدم داد زدم خیس عرققق شده بودم
حتما باید بیست دقیقه اهو ناله میکردم از دلدرد تا دسشوییم بیاد🤦🏼♀️
من سر پسرم یوبس بودم ملین میخورذم راحت بودم عادی میشد
0
1402/06/12
سوال کننده
قربونت هرچی ملین میخورم خب عمل نمیکنه😅😅😅
0
1402/06/12
فاطمه بانو
شربت چی؟
0
1402/06/12
سوال کننده
آخ آخ دقیقا من این حالت رو تو یبوست دارم بعد تمام بدنم میلرزه مثل یه تیکه گوشت میفتم یه ور فقط ناله میکنم
0
1402/06/12
سوال کننده
انواع شربت ها دکترم گفت زیاد خودتو به ملین ها هم عادت نده ولی خب دیگه چه کنم
0
1402/06/12
فاطمه بانو
اره منم بعدش بیحس میشم😂😂
خدایا دسشویی کردنمونم مشکل دار شده
خدایا دسشویی کردنمونم مشکل دار شده
1
1402/06/12
فاطمه بانو
ب هرحال بهتراز بواسیرو شقاقه
1
1402/06/12
سوال کننده
واقعا 😅
0
1402/06/13
Sahar Davoodi
سلام گلم آب زیاد بخور در طول روز منم همینجورم یه روز آب کم بخورم بعد عواقبش حالمو جا میاره 🥺
هم یبوستت بهتر میشه هم سردرد نمیگیری
حالت تهوع هم همچنان داری تا آخر ماه سومت .
من امتحان کردم وقتایی که هیچی نمیخورم حالم بهتره همین که غذا میخورم یا چیزی حالت تهوعم برمیگرده😓
هم یبوستت بهتر میشه هم سردرد نمیگیری
حالت تهوع هم همچنان داری تا آخر ماه سومت .
من امتحان کردم وقتایی که هیچی نمیخورم حالم بهتره همین که غذا میخورم یا چیزی حالت تهوعم برمیگرده😓
0
1402/06/13
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
زنده باشید و در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم ❤️
الان حالتان چطور است ؟
زنده باشید و در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم ❤️
الان حالتان چطور است ؟
0
1402/06/13
سوال کننده
سلامم ممنون خداروشکر یه کم از بیخوابی و خستگی هم بود فک کنم خوابیدم صبح الهی شکر خیلی بهتر بودم
0
1402/06/13
پزشک اوما
خدا را شکر مامان گل حتماً در این هفتهها که بدن انرژی زیادی برای ساخت اندامهای جنین صرف میکند استراحت کافی داشته باشید و مایعات هم به اندازه بخورید
0
1402/06/13
سوال کننده
آب سعی میکنم بخورم حالت تهوع هم از اول بارداری نداشتم دیشب فقط بود اونم معذرت میخوام فقط حسش بود و سنگینی داشتم
0
1402/06/13
سوال کننده
حتما چشم ممنون میشه بابت اینکه شب بدون استرس بخوابم گلاب بخورم دیشب به اندازه دوقطره تو آب ریختم خیلی آروم بودم
0
1402/06/13
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل دو قطره مشکلی ندارد اما همیشگی نخورید
1
1402/06/13
سوال کننده
چشم حتما
1
1402/06/13
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا عزیزجانم 🌸💚🌸
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



475

