سلام وقت بخیر
پسرم از صبح تب کرده تب 38.5و 38.6 قطره استامینوفن دو برابر وزنش دادم تا سه ساعت تب پایین میاد تا 37.5 بازم تب میکنه با پاشویه هم تا 37.2 پایین میاد
میتونم شیاف استفاده کنم ؟چ شیافی ؟چ دوزی؟چند بار در روز؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



433
1402/06/12




