سلام پسر من ویروس رزوئلا گرفته بود که خوب شده الان خداروشکر ولی اصلا شیر نمیخوره تا میارمش سمت سینم خودشو میکشه عقب نمیخوره😔😔 بردمش دکتر بهش پلارژن و شربت زینکو ویت بی داده ولی شیر نمیخوره چیکار کنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



373
1402/06/12




