سلام خانم دکتر وقتتون بخیر،من این ماه دوم پریود شدم بعدش دوباره اقدام ب بارداری داشتم میتونم قرص سیتریزین بخورم خیلی گلوم و گوشم میخاره کلا آلرژی دارم، میتونم بخورم یا ضرر داره؟
0
1402/06/12
so محمدی
من ک میخوردم تا همین دیروز ک نمیدونستم
0
1402/06/12
سوال کننده
آهان دکتر نگفت ضرر داره؟من قبلا ی سقط داشتم میترسم، شانس ک ندارم
0
1402/06/12
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
وقتتون بخیر 💜
بله مشکلی ندارد میتوانید استفاده کنيد ❤️ چند روز تا موعدتان مانده ؟
وقتتون بخیر 💜
بله مشکلی ندارد میتوانید استفاده کنيد ❤️ چند روز تا موعدتان مانده ؟
0
1402/06/12
سوال کننده
فعلا زیاد مونده ۱۳ روز اینا
0
1402/06/13
پزشک اوما
بنابراین مصرف کنید جانم اگر باردار باشید هنوز لانه گزینی هم رخ نداده است اگرچه که سیتریزین در بارداری ایمن است
0
1402/06/13
سوال کننده
مرسی خانم دکتر عزیز،اگه سفکسیم ۴۰۰ بخورم چطور اونم ایراد داراه؟؟
0
1402/06/13
پزشک اوما
مشکلی ندارد و ایمن است جانم
0
1402/06/13
پزشک اوما
موردی ندارد جانم ایمن است
1
1402/06/14
سوال کننده
خیلی ممنون😘😘
0
1402/06/15
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزدل من ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



419

