Ooma
پرسش (1402/06/12):

گوش دادن سابلیمینال سلامتی در بارداری

سلام خانوما من برای اینکه سر جنین به سمت پایین بیاد و به حالت سفالیک دربیاد زیر شکمم یه سابلیمینال سلامتی گذاشتم تا جنینم گوشش رو بیاره اونجا و الان متوجه شدم که سابلیمینال در دوران بارداری ممنوعه و اینک بگم که هفته گذشته نزدیک بود زایمان زودرس بگیرم و سزارین بشم و ۲ روز و یه شب در بیمارستان بستری بودم کسی می دونه چه عوارضی برای جنین داره؟؟؟

سابلیمینال بارداری گوش بده خب
من نمیدونم چرا ولی شنیدم ممنوعه و بسیار تاکیید شده که روی جریان های مغزی تاثیر میزاره
چی هس اصن اینی ک میگید😶
،چون ناخوداگاه نوزاد خیلی پاکه و مثل یه صفحه ی خالیه خیلی تاثیر پزیره ،ساب از طریق یه صدای زیر استانه ای روت تاثیر میزاره و نوزاد میشنوه.
یه نوع فایل صوتیه تقریبا مث هیپنوتیزم
خب شماکه نمیدونی اون سابلیمینالی که گذاشتی مثبت بوده یا منفی.وقتی قراره جریان یه‌ اهنگی رو ضمیرناخودآگاه ما تاثیر بزاره،باشید خیلی خیلی احتیاط کنیم .به جاش قرآن بزار پخش بشه که خیلی بهتره.
یک فایل صوتی هست که گاهی با صدایی که در محدوده ی شنوایی ما نیست وگاهی با صوتی که در محدوده ی شنوایی ماهست با پوشش یک صدای اب یا صدای طبیعت با جملات تاکیدی مثبت و ... تهیه میشه و چون ضمیر ناخوداگاه ما درکش بی نهایته از این فایل ها تاثیر میگیره و در جهت مثبت یا منفی بسته با فایلی که گوش میدیم یا تصویری که نگاه میکنیم پیش میره.

خودتون سرچ کنید بهتر متوجه میشید
در حال حاضر به قدری این فایل ها زیاد شدن که تشخیص خوب و بدشون خیلی سخته و ممکنه ناخواسته با یک فایل اشتباه به خودمون اسیب بزنیم
حتما باید از جای مطمئن گرفت
من جریان این فایلهارو خیلی وقت پیش خوندم ک چرتو پرت ن

سوالات مشابه