سلام من تو دوران بارداری تقریبا از سه ماهگی بارداریم دچار کهیر بارداری شدم تمام بدنم خارش بدی داشت و غیر قابل تحمل دکتر بعد از آزمایشهای لازم بهم قرص سیتریزین دادند برای رفع خارش ها و من هر روز یه دونه میخوردم و حالا هم که پسرم شش ماهو نیمه ست کما بیش هر یک روز در میون یه دونه میخورم . میخوام بدونم این وضعیت تا کی ادامه داره . لطفا کمک کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



512
1402/06/11



