مامانا شما سونوگرافی تعیین جنسیت و کی رفتین و غربالگری اولتون چطور بود؟؟
0
1402/06/11
سوال کننده
برای من دکتر زده ۳۰ شهریور غربالگری رو
0
1402/06/11
سوال کننده
میشم ۱۲ هفته
0
1402/06/11
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
خوبه دیگه
0
1402/06/11
سوال کننده
زود نیست؟؟
ممکنه جنسیت هم مشخص بشه؟
ممکنه جنسیت هم مشخص بشه؟
0
1402/06/11
سمانه درویشی
سلام عزیزم مشخص میشه اما صد درصد نیست من سر هردو بچم بهم گفتن درست هم گفتن اما گفتن احتمالا .اما هردو احتمالشون درست بود تا آنومالی دیگ قطعی شد
0
1402/06/11
مهسا م
من ۱۳هفته رفتم
0
1402/06/11
سوال کننده
اره اکثر مامانا میگن به کیفیت دستگاهم بستگی داره که نشون بده یا نه
برای شماهم تو دوره سه ماهگی پیش اومد علائم و از دست بدین
حالت تهوع قطع بشه اون حس کم درد زیر شکم یا پهلو
الان یکی دو هفته است حسم مثل قبل بارداریه
برای شماهم تو دوره سه ماهگی پیش اومد علائم و از دست بدین
حالت تهوع قطع بشه اون حس کم درد زیر شکم یا پهلو
الان یکی دو هفته است حسم مثل قبل بارداریه
0
1402/06/11
مهسا م
همون موقع هم گفت پسر پسرم بود
0
1402/06/11
سوال کننده
ولی چون کلا ترسو ام موقع نشستن راه رفتن رعایت میکنم در کل هیچ حسی ندارم الان
0
1402/06/11
سوال کننده
آخی خوش قدم باشه براتون
یکم به شانسم بستگی داره😅
یکم به شانسم بستگی داره😅
0
1402/06/11
مهسا م
دخترمیخواستم بیشتر ولی بازم خداراشکرسالم باشه
0
1402/06/11
سوال کننده
من همسرم اوایل ازدواجمون خیلی تعصبی میگفت فقط پسر
ولی بعد که باردار شدم گفت ای کاش دختر باشه
به قول شما سالم باشه هرچی شد شکر
ولی بعد که باردار شدم گفت ای کاش دختر باشه
به قول شما سالم باشه هرچی شد شکر
0
1402/06/11
Zeinab 🌻
منم سوم مهر
0
1402/06/11
سوال کننده
توضیحی نداده به شما دکترتون؟
0
1402/06/11
Zeinab 🌻
ن چه توضیحی
0
1402/06/11
so محمدی
سلام ماماناا میگم گرفتگی شکم و تیر کشیدن تخمدان طبیعیه؟
0
1402/06/11
شادی جان
اوایل که طبیعیه نترس، مادامی که لکه نبینی خوبه
0
1402/06/11
سوال کننده
اینکه چه مدلیه
1
1402/06/11
سوال کننده
من تا یه مدت زیر شکم درد خفیف داشت پهلوهام اما بیشتر سمت چپ درد مبکرد
ولی نه در حدی که نتونم تحمل کنم
ولی یک بار در حد چند ثانیه یه جوری درد گرفت نفسم بند اومد😅
ولی نه در حدی که نتونم تحمل کنم
ولی یک بار در حد چند ثانیه یه جوری درد گرفت نفسم بند اومد😅
0
1402/06/11
so محمدی
ن خداروشکر فعلا ندیدم
0
1402/06/11
so محمدی
آره برای منم
یهو میگیره ول میکنه بعد
😂😂😂
یهو میگیره ول میکنه بعد
😂😂😂
0
1402/06/11
Zeinab 🌻
برامنم.
البته فقط پهلوهام.بیشترپهلو چپ
البته فقط پهلوهام.بیشترپهلو چپ
0
1402/06/11
Zeinab 🌻
ن نگف
ولی سنو شکمیه دیگه
ولی سنو شکمیه دیگه
0
1402/06/11
yas bano
منم ۵ مهر باید بریم ان تی اونموقع احتمالا بگن چیه بچه
0
1402/06/11
مهسا ❣
من ۱۲ هفته و سه روز رفتم سونوی ان تی . همون روز ام رفتم ازمایش غربالگری رو دادم . که جوابش ، های ریسک بود . سلفری دادم . خوب بود .
تو همون سونوی ان تی ، جنسیت رو بهم گفتن ، ولی گفتن احتماله . فعلا روش حساب نکن . تو هفته ۱۴ ، بخاطر اینکه دل درد داشتم ، رفتم سونو ، جنسیت رو قطعی گفتن . تو جواب ازمایش سلفری ام ، جنسیت رو قطعی گفتن .
تو همون سونوی ان تی ، جنسیت رو بهم گفتن ، ولی گفتن احتماله . فعلا روش حساب نکن . تو هفته ۱۴ ، بخاطر اینکه دل درد داشتم ، رفتم سونو ، جنسیت رو قطعی گفتن . تو جواب ازمایش سلفری ام ، جنسیت رو قطعی گفتن .
0
1402/06/11
Zeinab 🌻
هزینه سلفری چند بود؟
0
1402/06/11
Zeinab 🌻
برا دوقلو هزینه سلفری دوبرابره؟
0
1402/06/11
mahtab ...
من پرسیدم گفتن ۴۹۰۰ حالا دوقلو رو نمیدونم
0
1402/06/11
شادی جان
بیا تلگرام کارت دارم
0
1402/06/11
شادی جان
البته اگر ممکنه
0
1402/06/11
yas bano
من پرسیدم گفتن تمامی هزینه ها دوبرابر میشه
0
1402/06/11
سوال کننده
برای شما دوقلو هست؟
به من گفت ۶۰ درصد احتمال داره دو قلو باشه ولی تو سونو مشخص نبود
به من گفت ۶۰ درصد احتمال داره دو قلو باشه ولی تو سونو مشخص نبود
0
1402/06/11
سوال کننده
سلفری اجباریه؟
0
1402/06/11
👼 🤱
سلام عزیز بستگی به مهارت و دستگاه پزشگ و قرار گیری جنین داره ولی برای منم ۱۳ هفته درست حدس زد
0
1402/06/11
سمیه بانو مامان الینا و محمدسام
سلام دوستان شبتون بخیر
منم مهر قراره برم برای ان تی اواسط مهر
منم مهر قراره برم برای ان تی اواسط مهر
0
1402/06/12
Zeinab 🌻
اره توسونو قلب مشخص شد
0
1402/06/12
Zeinab 🌻
اوه.کارم در اومد که😂😂
0
1402/06/12
Zeinab 🌻
فک میکردم بیشتر شده باشه
آخه پارسال برا بچه داداشم هزینه ش شد چهارتومن.
باز خوبه سر به فلک نکشیده
گفتم الان میگن هشت تومن😐😂
مرسی
آخه پارسال برا بچه داداشم هزینه ش شد چهارتومن.
باز خوبه سر به فلک نکشیده
گفتم الان میگن هشت تومن😐😂
مرسی
0
1402/06/12
Zeinab 🌻
اگه بگن که آره برا راحتی خیالت باید انجام بدی.
ولی گاهی میگن یکم ریسک داره برا اطمینان انجام بدید
ولی گاهی میگن یکم ریسک داره برا اطمینان انجام بدید
0
1402/06/12
سوال کننده
غربالگری اول و به من گفتن ۳ تا ۴ تومن
ولی اکثرا میگن اصلا اینقدر نیست هزینش
Nt با تست ماده پپ داده دکتر
ولی اکثرا میگن اصلا اینقدر نیست هزینش
Nt با تست ماده پپ داده دکتر
0
1402/06/12
yas bano
Nt یه تومنه
من جاری ام چند ماه پیش رفته بود پرسیدم
من جاری ام چند ماه پیش رفته بود پرسیدم
0
1402/06/12
Zeinab 🌻
برامن امروز سقط شدن.
خدا برا شماها نگه دارع
خدا برا شماها نگه دارع
0
1402/06/19
سوال کننده
ای بابا خیلی ناراحت شدم😓
ایشالا دفعه بعد اصلا خودتو نگران نکن
ایشالا دفعه بعد اصلا خودتو نگران نکن
0
1402/06/19
سوال کننده
تو چند هفتگی سقط شدن؟؟
0
1402/06/19
سوال کننده
منم احساس بدی دارم سرماخوردم در حد مرگ
هفته بعدم سونو دارم
احساس میکنم یه اتفاقی افتاده
هفته بعدم سونو دارم
احساس میکنم یه اتفاقی افتاده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- اگه غربالگری دوازده هفته رو انجام ندیم مشکلی ایجاد میکنه
- تفسیر سونو و آزمایش غربالگری
- خانما لطفا جواب آزمایش غربالگری اولمو برام تفسیر کنید خودم که چیزی ازش نفهمیدم
- تفسیر آزمایش سونوگرافی غربالگری
- تفسیر سونو غربالگری اول
- تفسیر سونو و ازمایش غربالگری اول
- سلام دوستان یه سوال راجب غربالگری داشتم اگه میشه کمکم کنید
- تفسیر آزمایش غربالگری اول
- جواب غربالگری دوم ،آلفا
- سونوگرافی nt،غربالگری سه ماهه اول



911

