سلام دکترجان من دوشبه که پهلوی راستم خیلی درد میکنه طوری که با نفس کشیدنم هم درد میگیره بنظرتون چکار کنم مشکل از چیه برا بچه مشکلی پیش نمیاد؟ 🥺🥺
0
1402/06/11
mahsa 👧💜
شاید عفونت داری برودکتر
0
1402/06/11
سوال کننده
اومدم بستریم کرذن گفتن کلیه ات ورم کرده
0
1402/06/11
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
بهترین کار را کردید، درد پایدار از مواردی است که باید حتماً ارزیابی گردد به علاوه میزان مصرف مایعات را افزایش دهید اگر فشار خونتان بالا نیست درخواست کنید تا سرم بزنند تا روند درمان تسریع شود
بهترین کار را کردید، درد پایدار از مواردی است که باید حتماً ارزیابی گردد به علاوه میزان مصرف مایعات را افزایش دهید اگر فشار خونتان بالا نیست درخواست کنید تا سرم بزنند تا روند درمان تسریع شود
0
1402/06/11
سوال کننده
فشارم 10هست سرم هم بهم وصل میکنن امروز ازمایش ادرار ازم گرفتن گفتن ی خرده قند داری انگار.. دو ساعت بعد ناهار ازم تست گرفتن 180بود دوباره دوساعت بعد از شام گرفتن 148بود نگرانم دیابت گرفتم یعنی🥺
0
1402/06/12
پزشک اوما
نترسید جان دلم بدلیل نوسانات هورمونی دوران بارداری خیلی از مادران دچار دیابت میشوند که البته بعد زایمان به مرور برطرف میشود تحت نظر باشید دارودرمانی آغاز گردد تا سلامت دلبندتان حفظ شود اصلا هم استرس نداشته باشید استرس خودش باعث بدتر شدن شرایط است
0
1402/06/15
سوال کننده
دکترجان برای دیابت بارداری چه میوه وغذاهایی بخورم که بچمم هم رشد کنه🥺
0
1402/06/15
پزشک اوما
جان دلم باید حتما تحت نظر متخصص تغذیه جلو بروید میتوانید از تیم اومادایت هم کمک بگیرید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



247

