سلام دکتر جان. دختر من از چشم راستش ابریزش داره و قی میکنه یخورده انگار کوچیک هم شده بنظر شما باتوجه ب سنش طبیعی هست یا اینکه باید پمادی چیزی استفاده کنه البته دکتر داروخونه پماد آئروتکس یک درصد پیشنهاد دادن هنوز استفاده نکردم ممنون میشم راهنمایی کنید.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



481
1402/06/10






