سلام دکتر عزیز و اومایی ها بچم ۳ روز دیگه میشه سه ماهش چند روزه ک زبونشو میاره بیرون میجوعه یه جورایی مثل جوییدن آدامس دلیلش از چی میتونه باشه میشه اگه کسی میدونه راهنماییم کنه لطفا یکی میگه لثش میخاره یکی میگه رفلاکس یکی میگه تشنج واقعا نمیدونم نگرانم
0
1402/06/10
سوال کننده
کسی بوده بچش اینکارو کنه؟دلیلش چیه
0
1402/06/10
🌻𝔽𝕒𝕥𝕖𝕞𝕖𝕙🌻 ab
میخواد لثه هاشو سفت کنه برا دندون نگران نباش عزیزم
0
1402/06/10
سوال کننده
وای خدا کنه همین باشه یه چیزایی میگن ک آدم نگران میشه فقط از الان زود نیس؟
0
1402/06/10
پروانه کاظمیان
پسرمنم اینکارو میکنه عزیزم
0
1402/06/10
سوال کننده
نفهمیدی علتش چیه؟؟من ب دکترش پیام دادم گفته فردا بیارش ببینم گفتم واجبه بیارم گف اره
0
1402/06/10
🌻𝔽𝕒𝕥𝕖𝕞𝕖𝕙🌻 ab
والا اگه تازه رفته تو سه ماه نمیدونم ولی بچه ها برا سفت شدن لثه این کارو میکنن الان نگران نباش عزیزم انشاالله چیزی نیست نمیخواد بترسی
0
1402/06/10
سوال کننده
اره ۱۳ ام میشه ۳ ماهش
0
1402/06/10
پروانه کاظمیان
من بردم چیزی نگفت من اولش ترسیدم فکرمیکردم چیزی داخل دهانشه
0
1402/06/10
سوال کننده
خب خداروشکر منم فردا میبرم دکتر
0
1402/06/10
پروانه کاظمیان
الانم یادگرفته لب پایینش ومیخوره
0
1402/06/10
پروانه کاظمیان
دستاش ومیخوره
اصلا نگران نباش هرروز منتظریه حرکت بایدباشی ازش
اصلا نگران نباش هرروز منتظریه حرکت بایدباشی ازش
0
1402/06/10
Samir
حالت آدامس جویدن داره؟
0
1402/06/10
سوال کننده
دختر منم لب پایینش میخوره دستاشو مشت میکنه دوتایی محکم میزنه ب لثش میخوره
1
1402/06/10
پروانه کاظمیان
ای جونم عزیزم خداحفظش کنه
0
1402/06/10
سوال کننده
آره با زبونش یعنی قشنگ زبونشو میچرخونه دور میده
0
1402/06/10
پروانه کاظمیان
آب دهنشم میریزه دخترشمام
1
1402/06/10
سوال کننده
گاهی اوقات اره اویزون میشه😂
1
1402/06/10
سوال کننده
همچنین عزیزم
0
1402/06/10
Samir
رفلاکس داره
0
1402/06/10
سوال کننده
سینش هم پشتشو دست میزنم خس خس میکنه ولی سرماخورده نیس یعنی بخاطر رفلاکسه؟چرا پس بعضیا میگن از قدیم گفتن بچه اینجوری میکنه گلودرد داره😕🤦🏼♀️
0
1402/06/10
سوال کننده
دکترش گفته فردا بیارش میبرم ببینم چجوریه
1
1402/06/10
Samir
بله عزیزم رفلاکسه
ببرید پیش دکترش دارو بده
ببرید پیش دکترش دارو بده
0
1402/06/10
maryam t.b
رفلاکس داره
0
1402/06/10
سوال کننده
ممنون گلم فردا حتما میبرمش
0
1402/06/10
سوال کننده
شیر هم خیلی زیاد میخوره ها نمیزاره به یه ساعت بکشه همش شیر میخوره امکان داره بخاطر همین باشه رفلاکسش؟
0
1402/06/10
سمیه ربیعی
نگران نباش طبیعیه
1
1402/06/11
❤️panah❤Rasta❤ 😍
رفلاکس پنهان داره یعنی اسید معدش میاد تو گلوش، مری ش رو میسوزونه بعد میده پایین و قورت میده، شیر خوردن زیادم باعث رفلاکس ،چون معدشون درد میکنه و میسوزه میخان با مک زدن آروم شن، حتما ببر دارو مصرف کنه،خدای نکرده ۳،۴ ماهگی کلا از شیر خوردن امتناع میکنن و اون زمان دردسر جدیدت شروع میشع
0
1402/06/11
faeze k..
آره میتونه رفلاکس پنهان باشه این مسئله
دختر من هم داره
دختر من هم داره
0
1402/06/11
سوال کننده
اخه تو دهنش چیزی رو نمیجوعه زبونو کامل میده بیرون گاز میگیره فقط
0
1402/06/11
maryam t.b
بله شاید دردش رو اینطوری ساکت میکنه شایدم درمان نکنید اصلا شیر نخوره بعد ی مدت
0
1402/06/11
سوال کننده
دکترش گفته امروز حتما بیارش ببینم
0
1402/06/11
سوال کننده

کاش میشد فیلم فرستاد از رو فیلم اسکرین گرفتم ببین
0
1402/06/11
سوال کننده
میده بیرون محکم گاز میگیره
0
1402/06/11
سوال کننده
حتی موقع شیردهی سینه هامم محکم با لثه هاش گاز میگیره میکشه
0
1402/06/11
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
عزیزم میتواند ناشی از رفلاکس باشد خصوصا چون خس خس هم دارد و ولع شیر دارد نترسید ولی حتما مراجعه کنید تا ارزیابی های لازم صورت گیرد ❤️❤️
عزیزم میتواند ناشی از رفلاکس باشد خصوصا چون خس خس هم دارد و ولع شیر دارد نترسید ولی حتما مراجعه کنید تا ارزیابی های لازم صورت گیرد ❤️❤️
0
1402/06/11
سوال کننده
خانوم دکتر یعنی از لثه و دندونش نیس اصلا اخه همش زبونشو گاز میگیره سینه هامم حین شیردهی گاز میگیره
0
1402/06/11
پزشک اوما
عزیزم ممکن است هر دو مساله باهم همزمانی داشته باشند ولی خس خس و ولع شیر هیچ ارتباطی با رویش دندان ندارد
0
1402/06/12
سوال کننده
ممنون خانوم دکتر بردمش دکتر اطفال پودر امپرازول داد روزی یه بار با شیر قاطی کنم بخوره همینا خوبه؟؟
0
1402/06/13
پزشک اوما
جان دلم بنابراین همان رفلاکس است بله درمان را شروع کرده و اصلا خودسرانه قطع نکنيد ، همچنین اصلا در حالت خوابیده شیر ندهید. بعد از هر بار شیردهی و در حین آن، حتما آروغ فرزندتان را بگیرید و در این کار مداومت کنید. حتما آروغ را قبل از خواباندن (منظور قرار دادن او برروی تشک هست نه لزوما خوابیدن به معنای واقعی) فرزندتان بگیرید.
حداقل تا ۳۰ دقیقه بعد از شیردهی دلبندتان را در حالت عمودی نگه دارید.
هنگام خواب دلبندتان را روی تشک آنتی رفلاکس بخوابانید. تلاش کنید تا از مدت زمان هر وعده کم کرده و به آن تعداد وعده های شیردهی را افزایش دهید، زیرا بیش از حد پر شدن معده می تواند مشکل رفلاکس را تشدید نماید.
اگر شیر خودتان را میدهید، غذاهای چرب، فلفل، خوراکی های اسیدی مانند لبنیات ، خانواده کلم، سویا، نوشابه اصلا نخورید اگر دلبندتان بهتر نشد لبنیات و هرآنچه که بر اساس آن تولید میشود را هم حذف کنید💗💗
حداقل تا ۳۰ دقیقه بعد از شیردهی دلبندتان را در حالت عمودی نگه دارید.
هنگام خواب دلبندتان را روی تشک آنتی رفلاکس بخوابانید. تلاش کنید تا از مدت زمان هر وعده کم کرده و به آن تعداد وعده های شیردهی را افزایش دهید، زیرا بیش از حد پر شدن معده می تواند مشکل رفلاکس را تشدید نماید.
اگر شیر خودتان را میدهید، غذاهای چرب، فلفل، خوراکی های اسیدی مانند لبنیات ، خانواده کلم، سویا، نوشابه اصلا نخورید اگر دلبندتان بهتر نشد لبنیات و هرآنچه که بر اساس آن تولید میشود را هم حذف کنید💗💗
0
1402/06/13
پزشک اوما
البته معمولا توصیه میشود با. آب ترکیب کرده و نیم ساعت قبل شیردهی صبح ها بدهید باز هم از متخصص اطفال جویا شوید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



3630

