سلام خانم دکتر مهربان و مامان های باتجربه ، من یکی از سینه هام مجرای شیرش یه قسمتش بسته شده حالت زخم گرفته اما همون قسمت سفیده رنگش،یعنی میدوشم سینه مو از همون قسمت شیر نمیاد بسته است سینه ام هم درد میکنه راه حل و پیشنهاد کارساز میخوام برای باز شدنش ، ممنونم از راهنمایی و همراهی تون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



440
1402/06/10



