سلام مامانا و خانم دکتر عزیز ریزش موی شدید داشتم رفتم دکتر این داروهارو داد بهم چهار ماهه سزارین شدم فقطم شیر خودمو میدم به بچم این دارو ها ضرری برا بچم نداره
0
1402/06/10
سوال کننده

0
1402/06/10
سوال کننده
چکار کنم خانم دکتر زودتر جواب بده
0
1402/06/10
مامان محمد حسین
به دکترش گفتی بچه شیر میدی؟؟؟
0
1402/06/10
مامان محمد حسین
منم تو گیوی بیمارستان رفتم سرما خورده بود
چند تا داروی پرت بهم داد
اصلا برا سرماخوردگی نبود ک هیچ
برا بچه هم ضرر داشت
استفاده نکردم
چند تا داروی پرت بهم داد
اصلا برا سرماخوردگی نبود ک هیچ
برا بچه هم ضرر داشت
استفاده نکردم
0
1402/06/10
مامان محمد حسین
چند تا قرص هس برا ریزش مو میتونی بخوری
زینک هم عالیه
من دکتر هم نرفتم برا ریزش موهام
خودم از داروخونه خریدم خوردم
زینک هم عالیه
من دکتر هم نرفتم برا ریزش موهام
خودم از داروخونه خریدم خوردم
0
1402/06/10
Nazanin 🧚♀️
عزیزم اگه به همون پزشکی که واست این دارو نوشته گفتی بچه شیر میدی...دیگه چه ضرری
0
1402/06/10
Nazanin 🧚♀️
راستی چقدر دکتره بدخطه🥴😂😂
0
1402/06/10
سوال کننده
چکار کنم دکتر زودتر جواب بده
0
1402/06/10
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
نه من نه همکار داروسازمان نتوانستم داروها را بخوانیم فقط بیوتین خوانا بود که این مورد مشکلی ندارد
نه من نه همکار داروسازمان نتوانستم داروها را بخوانیم فقط بیوتین خوانا بود که این مورد مشکلی ندارد
0
1402/06/10
سوال کننده
آمپول بیوتین
آمپول دکسپانتول
قرص بتاهیستین
آمپول دکسپانتول
قرص بتاهیستین
0
1402/06/10
سوال کننده
خانم دکتر اینا هستن
0
1402/06/10
سوال کننده
خانم دکتر یدونه هم سرم هست
0
1402/06/10
پزشک اوما
بیوتین دکسپانتنول مجاز هستند ، بتاهیستین ضد سرگیجه هست، مگر مشکل سرگیجه دارید؟
0
1402/06/10
سوال کننده
بعضی موقع ها سرم گیج میره بی حال میشم خانم دکتر
0
1402/06/11
پزشک اوما
چک کم خونی انجام شده ؟
0
1402/06/11
سوال کننده
بله خانم دکتر مشکلی نداشتم ازمایشمو براتون فرستاده بودم
0
1402/06/11
سوال کننده
خانم دکتر جان از هر آمپول شش تا داده هر هفته بزنم بنظرتون این همه آمپول برا بچم ضرری نمیکنه
0
1402/06/12
پزشک اوما
بله جانم حتما بزنید کاملا ایمن است و دوره مصرف همین است اگر نصفه بماند فایده ای ندارد. در مورد بتاهیستین، اطلاعات کافی در مورد ایمنی برای مصرف در شیردهی وجود ندارد شما بابت سرگیجه ها به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کنید تا در صورت امکان داروی دیگری تجویز شود و اگر نظر ایشان هم روی مصرف بتاهیستین بود تا حداقل 4 ساعت بعد مصرف آن شیردهی نداشته باشید ❤️
0
1402/06/12
سوال کننده
خانم دکتر جان یدونه هم سرم تقویتی هست اونو چی اونو میتونم مصرف کنم
0
1402/06/12
پزشک اوما
اسم سرم یا عکس آن را ارسال کنید تا ببینم
0
1402/06/12
سوال کننده
اسمش نمیدونم خانم دکتر تو همون نسخه ایی که خدمتتون فرستادم نوشته
0
1402/06/13
پزشک اوما
ناخوانا است جان دلم همان ابتدا گفتم
0
1402/06/20
سوال کننده
خانم دکتر الان چهارتا زدم از این آمپولا ولی همچنان ریزش مو دارم فرقی نکرده علتش چیه
0
1402/06/20
پزشک اوما
عزیزدلم کسب درمان زمان میبرد اگر بهتر نشد مراجعه کنید
0
1402/06/27
سوال کننده
خانم دکتر جان با توجه به اینا میتونم قرص هیرتامین هم مصرف کنم یا شیر میدم ضرر میکنه
0
1402/06/27
پزشک اوما
هیرتامین مام مشکلی ندارد جانم
0
1402/06/27
سوال کننده
خانم دکتر جان برا ریزش مو جواب میده بنظرتون
0
1402/06/27
پزشک اوما
عزیزم باید امتحان کنید پاسخ بدن دیده شود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



372

