سلام دکتر وقت بخیر . من کمر درد دارم حالت اش گزگز داره و پشت کمرم حالت گرم داره چه کارکنم؟؟ شیاف هرچند ساعت باید بگذارم
0
1402/06/10
Momi 💙 🍼 🧸
دکترت مگه تجویز نکرده هرچند ساعت
0
1402/06/10
سوال کننده
دکتر حقیقت اش گفته قطع کن
0
1402/06/10
Momi 💙 🍼 🧸
وقتی درد داری چرا گفته قطع کن
0
1402/06/10
سوال کننده
این هفته رفتم
0
1402/06/10
سوال کننده
درد این حالت از دیروز دارم
0
1402/06/10
سوال کننده
میگه طول سرویس ات خوبه . 33 مشکلی نداری نگذار
0
1402/06/10
Momi 💙 🍼 🧸
من دقیقا از همین هفته شما کبودم درد گرفته بود تو کمر رون پاهام دکتر گف هر ۱۲ساعت بزار،بعدش کدیگدردام خوب شد قطع کردم هرکی دردم میگرفت میزاشتم اخراشبا
0
1402/06/10
Momi 💙 🍼 🧸
طول سرویس منم خوب بود اصن مشکلی نبود ولی گرفتگی و درد داشتم مثلاً کار خونه ک میکردم یا توماشین میشستم اذیت میشدم ...میزاشتم
0
1402/06/10
Momi 💙 🍼 🧸
حالا درد داری بزار شیاف هیچ مشکلی ندارد هیچی جای بچه رو سفت میکنه و درداتو کم
0
1402/06/10
سوال کننده
نمیدونم خواهر چرا دکتر ها متوجه نمیشن درد
0
1402/06/10
سوال کننده
آره منم سرکار میرم . کارم ام قراردادی. مرخصی نمیدهند . سرکار اذیت میشم
0
1402/06/10
سوال کننده
تا هفته ی چندم هر 12 ساعت شیاف گذاشتی؟؟
0
1402/06/10
Shima 🌻
قبلا چطور میزاشتی؟
0
1402/06/10
سوال کننده
قبلا شبی یکی
0
1402/06/10
Shima 🌻
اگه لکه بینی چیزی نداری و فقط درد داری.و خیلی درد داری.شبی یکی ..ولی کمر درد خودش علتای مختلف داره..منم کمر درد دارم..ولی ممکن کمبود کلسیم باشه
0
1402/06/10
سوال کننده
الان باید شیاف آزاد بگیرم
0
1402/06/10
سوال کننده
آره کلسیم نمیخورم به خاطر کلیه ام . چون کلیه ام سنگ ساز
و بستری شدم
و بستری شدم
0
1402/06/10
سوال کننده
نه لکه بینی ندارم فعلا
0
1402/06/10
Shima 🌻
میتونی بری پیش دکتر بهداشت.بگی شیاف میزاشتم تموم شده..دکترمم فعلا نیست که برام بنویسه.بگو برات بنویسه
0
1402/06/10
سوال کننده
دردهام گزگز کمر و انگار از پشت کمرم آتیش درمیاد
0
1402/06/10
سوال کننده
ممنون از راهنمایی تون
0
1402/06/10
Shima 🌻
نگو دکترم قطعش کرده...
0
1402/06/10
سوال کننده
آهان
0
1402/06/10
Shima 🌻
ولی باز نظر دکتر اوما هم بپرس.و بیشترم سعی کن استراحت کنی.وقتیم میخوابی یه بالشت به دوتا پاهات بزار
0
1402/06/10
Shima 🌻
بین
0
1402/06/10
سوال کننده
پرسیدم منتظر جوابم
0
1402/06/10
Shima 🌻
انشالله زودتر خوب میشی..تو بارداری یه دردای عجیب غریب میاد سراغ ادم..
0
1402/06/10
سوال کننده
ان شالله لطف داری
0
1402/06/10
شادی .
من دوتا مصرف میکردم یکی شب یکی ظهر مقعدی هم میذاشتم
0
1402/06/10
لی لی (مامان سلین) .
یهویی قطع نکن
سیستم قطع کردن من طبق دستور پزشک
۱ شب در میون
۲ شب در میون
همینجور تا ۱ هفته ۱ بار بشه و تمام
سیستم قطع کردن من طبق دستور پزشک
۱ شب در میون
۲ شب در میون
همینجور تا ۱ هفته ۱ بار بشه و تمام
0
1402/06/10
آتنا صالحی
من شبییدونه ۴۰۰ میزاشتم . میخوای بزاری نمیدوتم ولی میدونم اصلا نباید یکباره قطع بشه
0
1402/06/10
Fatemeh ////////
سلام دکتر من بهم گفته تا هفته بیست کامل بشه شبی یکی بعد قطع کن درد و لکه بینی چیزی ندارم هیچی داشتم خوبشد ولی گفت استفاده کن تا هفته بیستم یعنی ضرر داره بهو قطع کنی؟
0
1402/06/10
سوال کننده
الان هم میگذاری شیاف؟؟ همون روزی دوتا؟
0
1402/06/10
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر ❤️
باتوجه به طول سرویکس و دردتان هر 12 ساعت یکی استفاده کنید و اگر بهتر نشد مراجعه کنید ارزیابی دقیق تر صورت گیرد، اگرهم برطرف شد به مرور شیاف را شبی یک عدد استفاده کنید، استراحت رو به مطلق هم داشته باشید
وقتتون بخیر ❤️
باتوجه به طول سرویکس و دردتان هر 12 ساعت یکی استفاده کنید و اگر بهتر نشد مراجعه کنید ارزیابی دقیق تر صورت گیرد، اگرهم برطرف شد به مرور شیاف را شبی یک عدد استفاده کنید، استراحت رو به مطلق هم داشته باشید
0
1402/06/10
سوال کننده
ممنونم 😘🙂
0
1402/06/10
سوال کننده
طول سرویس واژینال انجام دادم یک شنبه هفته ی قبل 33 بود . چطوری بررسی کنم
19 شهریور هم دوباره. سونو واژینال دارم
19 شهریور هم دوباره. سونو واژینال دارم
0
1402/06/10
سوال کننده
تا اون زمان19 شهریور. هر 12 ساعت استفاده کنم. اشکال نداره؟؟
1
1402/06/10
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️با سونوگرافی بررسی میشود اگر دردتان کم شد الان بررسی لازم نیست همان نوزدهم انجام گردد و بله میتوانید تا آن زمان هر 12 ساعت یکی استفاده کنید
1
1402/06/12
سوال کننده
تشکر😘😘
0
1402/06/13
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیز مهربانم 💜
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



435

