سلام خانم دکتر عزیز و مامانای گل شمارو بخدا کمکم کنید دخترم داره دندونای عقبی رو در میاره لثه هاش شدید ورم کردن و قرمز شدن رد دندونا هم قشنگ مشخصه دیشب بهش استامینوفن دادم و یه کمم مالیدم رو لثش اصلا و ابدا تاثیر نداشت ژل مسکنم میزنم اتقاقا شبی که بهش مسکن میدم بدتر از بقیه شباست.چکار کنم حداقل شبا بخوابه.تمام دیشب و رو پاهام بوده تا تکون میخوره تو خواب با جیغ و گریه بیدار میشه چکار کنم براش فکر کنم تا یکماه این مشکل و داشته باشم
0
1402/06/09
مامان ی خانم کوچولو
سلام بچه منم ۳ هفته س همینجوره.دندونای جلوش سفید شده ولی درنیومده
1
1402/06/09
سوال کننده
بخدا واسه دندونای جلوشم اینقده اذیت شدم
1
1402/06/09
سوال کننده
تا دیروز روزی ۵ ساعت میخوابید امروز بزور ۱ ساعت خوابیده.شبا تا صبح یه بار بیدار میشد دیشب تا روز رو پاهام بوده
0
1402/06/09
مامان ی خانم کوچولو
میدونم عزیزم.بچه منم دیروز تا ساعت۳شب ی سره جیغ میکشید.صد رحمت به کولیکش
0
1402/06/09
سوال کننده
ای عزیزم بخدا فقط خودشون گناه دارن وگرنه اذیتی ما عیب نداره
0
1402/06/09
bahar ❤️
عزیزم تا دوسالگی دربیان همینه برای من تا دوسالش شد بهتر شد خوابش
0
1402/06/09
سوال کننده
دخترم خوابش خیلی خوب بود ولی واسه دندونا باز اینجوری شد
0
1402/06/09
bahar ❤️
برای من پسرم تا دوسال نخوابید بعد دوسال خوابیدشبا
0
1402/06/10
زینب نصرتی
واااای دقیقا این دندون در آوردن بچه ها آدمو میکشه بخصوص دست تنها باشی...
من تنها بودم،شوهرم شبکار،شهر غریب کلافه میشدم منم مینشستم به گریه کردن...
واقعا پیر شدم سر بیخوابی ها و گریه کردناش
من تنها بودم،شوهرم شبکار،شهر غریب کلافه میشدم منم مینشستم به گریه کردن...
واقعا پیر شدم سر بیخوابی ها و گریه کردناش
0
1402/06/10
زینب نصرتی
کاملا درکتون میکنم. واقعا سخته
0
1402/06/10
زینب نصرتی
دختر منم ۲۱ ماهشه هنوزم بعضی شبها برای خوابیدن دیوانم میکنه یا نصفه شب بیدار میشه،
0
1402/06/10
sama a.b
عزسزم دیفن بمالی به دندوناش بهتر نمیشه ؟
بمیرم پسر من سه ماهگیش این درد و کشید
ذکتر گفت دیفن بمال و پاراکید بده
بمیرم پسر من سه ماهگیش این درد و کشید
ذکتر گفت دیفن بمال و پاراکید بده
0
1402/06/10
سوال کننده
یعنی یسال دیگه بعد صبد کنم😢
1
1402/06/10
سوال کننده
اره بخدا منم نابود شدم
1
1402/06/10
سوال کننده
حالا این خوابش خوب بود از پریشب یهویی اینجوری شد
0
1402/06/10
سوال کننده
اصلا شبایی که مسکن بهش میدم بدتر میشه
0
1402/06/10
سوال کننده
دخترم پستونک بش میدادم دو هفته ای میشه ازش گرفتمش ولی دیشب اومدم باز بش دادمش از ساعت ۱۰ که خوابیده فقط یبار بیدار شد برا شیر
0
1402/06/10
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
نام ژلی که استفاده میکنید چیست (
نام ژلی که استفاده میکنید چیست (
0
1402/06/10
سوال کننده
سلام عزیزم خشته نباشید اسمش ژل بیبی دنت
0
1402/06/10
سوال کننده
ماشالله دندوناش زیادن میخوا ژل بزنم چنان گاز میگیره
0
1402/06/10
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم ❤️😘❤️
مطمئن هستید علامت دیگری ندارد؟
مطمئن هستید علامت دیگری ندارد؟
0
1402/06/10
سوال کننده
مثلا چه علامتی؟؟
0
1402/06/10
پزشک اوما
تب، بی اشتهایی شدید، بی حالی شدید؟
0
1402/06/10
سوال کننده
نه خداروشکر اصلا هیچکدوم
0
1402/06/10
سوال کننده
خانم دکتر عزیز من مطمنم بخاطر دندوناشه چون هم رد دندوناش خیلی مشخصه هم اینکه خیلی خیلی متورم شدن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- دندونم عفونت کرده چیکار کنم خوب شه
- سلام میشه در مورد این موضوع راهننماییم کنین
- اسهال نوزاد 5 ماهه
- خانومای باردار بیاین جواب این چالش رو بدین
- سلام مامانای باتجربه بیاین کمک
- دندون دراوردن شهریار و ثبت توی گینس😜
- بچه ها من میتونم برم دندونامو درست کنم؟
- عصب کشی دندون در دوران بارداری
- کمک کنیددندون دخترم دردمیکنه
- خانم مژگان پارسااااااااا فوری بیا من اصلااااا نمیشناسمت خوابتو دیدم🤷♀️



487

