سلام من الان ۴۰ روز سزارین کردم و الان حدود ۱۰ روز اینا خونریزی ندارم ولی یه چیزی شبیه خون آبکی خیلی کم نگ که لباس زیرم کثیف میشه گاهی و همچنین عفونت پنیری شکل که ن سوزش ادرار دارم ن دردی چیزی فقط عفونت سفید پنیری خیلی زیاد ک لباس زیر کثیف میشه.البته من شیرخودم نمیدم ب دخترم شیرخشک میخوره دارو چی مصرف کنم بنطرتون یا لازمه برم دکتر زنان برای معاینه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



320
1402/06/09



