بچم نمیگیره سینمو پهنن چکار کنم
۴روزه ک با سرنگ و شیشه شیر بش دادن
الانچکار کنم
پرسش (1402/06/09):
چکار کنمسینه هام نوک داشته باشن
760
63
1402/06/09
سوال کننده
0
1402/06/09
فاطمه حسینی
سعی کن بزاری دهنش واسه منم همینطوری بود چند بار بمکه اوکی میشه
0
1402/06/09
سوال کننده
خیلی نق میزنه تحمل نداره
0
1402/06/09
سوال کننده
خیلی کثیفی میکنه الان همش ریق ریق ریق
0
1402/06/09
سوال کننده
چشه😂
0
1402/06/09
سوال کننده
هی شیر میخوره از پایین خالی میکنه صدا دار
0
1402/06/09
❣مامانِ فندوق کوچولو❣ 🤰🤱
سلام فرشته جون خداروشکر نی نی خوب شد؟ اومدین خونه؟
0
1402/06/09
مامان اوینا
ربط سینه از دارو خونه بگیر مال منم نمیگرفت با رابط گرغت عادت کرد رابط دیگه نذاشتم
1
1402/06/09
آتنا صالحی
عزیزم سر یک سرنگ رو ببر بعد با تهش سینتو بکش نوکشو بیرون میاد
0
1402/06/09
آتنا صالحی
اگه شیشه بدن دیگه سینه نمیگیره
0
1402/06/09
سوال کننده
سلام عزیزم ن اوردیمش بخش اطفال
0
1402/06/09
سوال کننده
یعنی با ربط نوک سینه داشتی؟
0
1402/06/09
Arsham z
خداروشکر
0
1402/06/09
Arsham z
فرشته رابط بخر
0
1402/06/09
Arsham z
اره داری بعد باعث میشه سینه خودتم نوک بیاره
0
1402/06/09
سوال کننده
نمیدونم چجوریه
0
1402/06/09
سوال کننده
عآااااا
0
1402/06/09
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1402/06/09
سوال کننده
باشه تا بگم بخرن
0
1402/06/09
سوال کننده
ایقد استرس دارم نگیره
0
1402/06/09
سوال کننده
مارک دارن رابط سینه یا نه
0
1402/06/09
Arsham z
نه بگو بخره
0
1402/06/09
Arsham z
نترس
0
1402/06/09
masi maman parsa
عادت میکنی😂
0
1402/06/09
سوال کننده
شکم خودم کار نکرده مال اونا
0
1402/06/09
سوال کننده
مصی مغزم گوزید
نندازم داخل😂
نندازم داخل😂
0
1402/06/09
سوال کننده
بخیه هام خیییلی درد میکنه وگرنه میتونم رسیدگی کنم
0
1402/06/09
masi maman parsa
دقیقا من انجیر اینا میخوردم ک شکم خودم کارکنه میرفتم ب بچه شیر میدادم اون دسشویی میکرد😂
0
1402/06/09
masi maman parsa
سعی کن کمتر بشینی..نشستن خیلی اذیت میکنه بخیه رو
0
1402/06/09
سوال کننده
دقیقا
تو بیمارستان با اون شیافاشون ریدم ابروم رفت الان میزنم هیج😂
تو بیمارستان با اون شیافاشون ریدم ابروم رفت الان میزنم هیج😂
0
1402/06/09
سوال کننده
والا همش نشستم
میگن سرپا هن فشتر میار
درازم دیگ ب سختی بلند میشم
میگن سرپا هن فشتر میار
درازم دیگ ب سختی بلند میشم
0
1402/06/09
masi maman parsa
بازم دراز بکش برا بعدت بهتره
0
1402/06/09
سوال کننده
فقط ک برم خونه مصی وگرنه اینجا نمیتونم زیاد
0
1402/06/09
masi maman parsa
واقعا سخته با بخیه🥺
0
1402/06/09
saba 🍭
فرشته جان قدم نورسیده مبارک.
برای من شیر دوش برقی تاثیر داشت
ببین اگه توی بیمارستان دارن چند روز استفاده کن نوک سینه ت خوب میشه
برای من شیر دوش برقی تاثیر داشت
ببین اگه توی بیمارستان دارن چند روز استفاده کن نوک سینه ت خوب میشه
0
1402/06/10
سوال کننده
خیییییلی
0
1402/06/10
سوال کننده
ممنون سبا جونم.
والا ای چن روز همش با برقییی
بازم ندارم
سینه هامشده سنگ
شوهرمم رفت داروخوته نداشت رابط
والا ای چن روز همش با برقییی
بازم ندارم
سینه هامشده سنگ
شوهرمم رفت داروخوته نداشت رابط
0
1402/06/10
سوال کننده
نمیدونمالان گریه کرد چطور شیر بدممامانمم رفت نمیزارن پیشم باشه😭😭😭😭
0
1402/06/10
saba 🍭
عجیبه آخه برای من اثر داشت
0
1402/06/10
saba 🍭
چند روز میک بزنه درست میشه عزیزم نگران نباش
0
1402/06/10
شکوفه 12
سیسمونی فروشی سر بزنین اونجا حتما دارن
0
1402/06/10
شکوفه 12
نوک سینته با دست بکش بیرون ماساژ بده تا نرم بشه بچه بتونه بگیره ،با روغن زیتونی چیزی ،به خاطر بارداری نوک سینه سفت هست حتما با روغن هم ماساژ بده هم بیرون بکش با دست
0
1402/06/10
منصوره ser
شیر دوش دستی هم خوبه
0
1402/06/10
سوال کننده
خب من فقط میدوشیدم
ولی اونا با شیشه شیر بش میدادن
ولی اونا با شیشه شیر بش میدادن
0
1402/06/10
سوال کننده
فقط ک ببریمش خونه
0
1402/06/10
سوال کننده
با این دم دستگاه ک بش وصله نمیتونیم هی امتحانش کنیم مجبدریم زود بش شیشه بدیم
0
1402/06/10
سوال کننده
الان جایی هستیم نمیتونیم زریم
0
1402/06/10
سوال کننده
تا برم خونه انجام میدم
0
1402/06/10
سوال کننده
اینو دارم
0
1402/06/10
noor 81
فرشته از منم پهنه نمیره دهنش
هرکدوممون ی جور
فقط میدوشم میریزم تو قاشق میریزم دهنش🥺
هرکدوممون ی جور
فقط میدوشم میریزم تو قاشق میریزم دهنش🥺
0
1402/06/10
noor 81
فکر کنم باید میک بزنه تا خوب شه
خیلی حوصله و صبر و تلاش میخواد
خیلی حوصله و صبر و تلاش میخواد
0
1402/06/10
سوال کننده
عا مال منم پهن
0
1402/06/10
سوال کننده
خیییییلی
0
1402/06/10
راضیه ...
فرشته جون مبارکا باشه.
یه کم بده آقات بخوره هم نوکش در میاد هم بچه ت یاد میگیره😅
یه کم بده آقات بخوره هم نوکش در میاد هم بچه ت یاد میگیره😅
1
1402/06/10
پزشک اوما
سلام مامان جان
اصلا دیگر با شیشه شیر ندهید زیرا با آشنایی با راهکار ساده از گرفتن سینه سرباز می زند، از سرنگ و قطره چکان برای دادن شیر کمک بگیرید ، همچنین برای حل این مشکل ماساژ سینه زیر جریان آب گرم به سمت نوک سینه کمک کننده هست. اگر سینه بیرون زده نیست یک سرنگ 10 یا 20 سی سی را از داروخانه تهیه کرده و سر سرنگ را با کاتر ببرید. سپس پیستون سرنگ را بهاندازه یک سوم کشیده تا سر آن خالی شود. سرنگ را بخش بریده شده بر روی نوک سینه قرار دهید و پیستون را تا انتها بکشید و برای 30 ثانیه نگه دارید. سپس خیلی آرام پیستون را به حالت اولیه برگردانید تا کشش کم شود. این کار را چند بار در روز انجام دهید.
به طور منظم هر روز برای 4 تا ۵ نوبت نوک سینه ها را بین انگشتان بگیرید و آنها را به سمت بالا و پایین، و سپس چپ و راست بکشید و این کار را تا چند هفته تکرار کنید. به یاد داشته باشید که قبل از انجام این ماساژ دستها را با آب گرم بشویید.
از شیردوش برقی کمک بگیرید. و به ویژه قبل هر بار تلاش برای شیردهی، کمی با شیردوش تلاش کنید تا نوک سینه برجسته شود.
از رابط های سینه شیردهی استفاده کنید. این وسیله جنسی سیلیکونی دارد که روی سینه میچسبد و نوزاد با مکیدن سر رابط میتواند از سینۀ مادر شیر بخورد. صبور باشید و خودتان با کشیدن گوشه لب کمک کنید بتواند سبنه را بگیرد 🩷
اصلا دیگر با شیشه شیر ندهید زیرا با آشنایی با راهکار ساده از گرفتن سینه سرباز می زند، از سرنگ و قطره چکان برای دادن شیر کمک بگیرید ، همچنین برای حل این مشکل ماساژ سینه زیر جریان آب گرم به سمت نوک سینه کمک کننده هست. اگر سینه بیرون زده نیست یک سرنگ 10 یا 20 سی سی را از داروخانه تهیه کرده و سر سرنگ را با کاتر ببرید. سپس پیستون سرنگ را بهاندازه یک سوم کشیده تا سر آن خالی شود. سرنگ را بخش بریده شده بر روی نوک سینه قرار دهید و پیستون را تا انتها بکشید و برای 30 ثانیه نگه دارید. سپس خیلی آرام پیستون را به حالت اولیه برگردانید تا کشش کم شود. این کار را چند بار در روز انجام دهید.
به طور منظم هر روز برای 4 تا ۵ نوبت نوک سینه ها را بین انگشتان بگیرید و آنها را به سمت بالا و پایین، و سپس چپ و راست بکشید و این کار را تا چند هفته تکرار کنید. به یاد داشته باشید که قبل از انجام این ماساژ دستها را با آب گرم بشویید.
از شیردوش برقی کمک بگیرید. و به ویژه قبل هر بار تلاش برای شیردهی، کمی با شیردوش تلاش کنید تا نوک سینه برجسته شود.
از رابط های سینه شیردهی استفاده کنید. این وسیله جنسی سیلیکونی دارد که روی سینه میچسبد و نوزاد با مکیدن سر رابط میتواند از سینۀ مادر شیر بخورد. صبور باشید و خودتان با کشیدن گوشه لب کمک کنید بتواند سبنه را بگیرد 🩷
1
1402/06/10
سوال کننده
ممنون عزیزم
ما تو بیمارستانیم
شوهرو ب چشم نمیبینم
ما تو بیمارستانیم
شوهرو ب چشم نمیبینم
0
1402/06/10
پزشک اوما
ای جانم عزیزم، ایرادی ندارد از شیردوش برقی بیمارستان استفاده کنید ❤️
0
1402/06/11
سوال کننده
ممنون خانم دکتر فعلا چون تو بیمارستانیم با سرنگ میدوشم میزارم تو شیشه تا امروز ک مرخص شدیم همه راهارو امتحان میکنم اخه بچم تو بخش nisuبود عادتش دادن ب شیشع شیر
منم از دیشب تا حالا دارم سرنگمیزنم
منم از دیشب تا حالا دارم سرنگمیزنم
0
1402/06/11
سوال کننده
استفاده کردم خانم دکتر دیگ چون بچم انتقال دادن بخش اطفال اجازه ندادن دوباره برم بدوشم سنگنین مث سنگ
0
1402/06/11
شکوفه 12
ببین اگر تخلیه نکنی تب شیر میاد سراغت ها ،حتما یه کاریش بکن
0
1402/06/11
پزشک اوما
عزیزم حتما باید تخلیه کنید با شیردوش دستی تخلیه کنید تا دچار ماستیت نشوید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




