مبارکه عزیزم بسلامتی و دلخوشی تو بغلت بگیریش😍
ممنونم انشالله همه چی خوب پیش بره برای همگیمون 🙏
مبارک گلم منم اخریم پریودیم ۲ مرداد بوده
مبارکه انشاالله بسلامتی دنیا بیاد
سلام من اخرین پریودم 2مرداد بود یعنی اگه الان تست بزنم نشون میده؟
مبارک باشه عزیزم ان شاءالله بسلامتی....
من خیلی زود تر از شما ازمایش دادم چهار روز قبل تاریخ موعد بتا ۱۳۷ بود روز خود موعد ک قرار بود پری بشم تیتر بتام ۸۰۰۴ بود سونو خیلی زود دادم همین یک شنبه دادم پنج هفته بود فقط ساک دیده میشد جنین پیدا نمیشد
سلام ممنونم بله دیگه فک میکنم نشون میده
بسلامتی انشالله بغلش کنید
سلام به روی ماهتون مامان جان
یک عدد بتا به تنهایی صرفاً به ما نشان می دهد که شما باردار هستید ، باتوجه به سطح بتا الان اگر سونوگرافی بدهید محل ساک بارداری مشخص است میتوانید روز شنبه سونوگرافی انجام دهید فقط یادتان باشد توقع دیدن جنین و قلب او را دراین زمان نداریم💓💓
خواهش میکنم گل من و مبارکتان باشد 🌹❤️🌹