روز پنج پریودی انجام دادم
0
1402/06/09
سوال کننده

0
1402/06/09
سوال کننده
سونوی واژینال
0
1402/06/09
فاطمه gh
چیز خاصی نگفته که فقط نوشته اندازه رحم و تخمدانت نرمال هست چنتا کیست نابوتین تو سرویکس دیده شده
بعدش سایر فولیکول های تخمدان راست رو نوشته که بزرگترینش ۱۴ هست برا سمت چپ هم بزرگترینش ۱۲
حالا تا روز تخمک گذاریت قطعا سایزشون بزرگتر میشه
بعدش سایر فولیکول های تخمدان راست رو نوشته که بزرگترینش ۱۴ هست برا سمت چپ هم بزرگترینش ۱۲
حالا تا روز تخمک گذاریت قطعا سایزشون بزرگتر میشه
0
1402/06/09
سوال کننده
خوبه یعنی؟
0
1402/06/09
سوال کننده
نابوتین یعنی چی؟ریز یعنی؟
0
1402/06/09
فاطمه gh
بعله خوبه تعداد
0
1402/06/09
فاطمه gh
چند سالتونه
0
1402/06/09
فاطمه gh
نابوتین مهم نیست
1
1402/06/09
سوال کننده
۲۳
0
1402/06/09
سوال کننده
و منی که بغضم گرفت🥺
0
1402/06/09
سوال کننده
ولی چند تا کیست دیده شده دیگ
0
1402/06/09
فاطمه gh
تو خود سونو هم نوشته کیست ساده اندازشون هم کوچیکه
0
1402/06/09
فاطمه gh
انشالله که نتیجه بگیرید♥️
1
1402/06/09
سوال کننده
مرسی عزیزم
1
1402/06/10
پزشک اوما
سلام نازنینم
کیست های نابوتین به طور معمول اهمیتی نداشته و اقدامی لازم ندارند اما وقتی سوابقی از ناباروری هست توصیه میشود برداشته شوند، البته ابعاد کیست های شما کوچک است.
درمورد فولیکول ها و سایر موارد هم شرایط خوب است نتیجه را به اطلاع پزشک خود برسانید تا اگر روال درمانی مدنظر است انجام گردد 🌹
کیست های نابوتین به طور معمول اهمیتی نداشته و اقدامی لازم ندارند اما وقتی سوابقی از ناباروری هست توصیه میشود برداشته شوند، البته ابعاد کیست های شما کوچک است.
درمورد فولیکول ها و سایر موارد هم شرایط خوب است نتیجه را به اطلاع پزشک خود برسانید تا اگر روال درمانی مدنظر است انجام گردد 🌹
1
1402/06/10
سوال کننده
ممنون دکتر نازنین
0
1402/06/10
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 🌹❤️🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



567

