سلام عزیزم لکه بینی در این سن بارداری چیزی نیست ک دست کم بگیرید،زودتر برو دکتر یا بیمارستان .
عزیزم اصلا استرس نداشته باش . من دو هفته پیش خونریزی کردم .. در نهایت چیزی نشد.. اما خیلی مهمه که بری بیمارستان.. تست nst و سونو میگیرن ازت بر اساس اون تشخیص میدن..
اتفاقی نمیفته .. آرامشت خیلی مهم تره برای جنین.. اما پشت گوش ننداز که اگرم مشکلی بود زود حل بشه..
سلام به روی ماهتون مامان جان
لکه بینی در سنین بالای بارداری نیازمند ارزیابی است نگران نباشید اما حتماً همین حالا به بیمارستان مراجعه کنید تا مطمئن شویم که در معرض خطر زایمان زودرس نیستید
خانم دکتر این جواب سونوگرافیمه
گفتن احتمالا کار کردی لک دیدی ۳تا آمپول بتامتازون ۴میلی زدن بهم شیاف و آمپول پرولوتون دادن
عزیزم شیاف هرچند ساعت تجویز شده؟
خانم دکتر وزن بچه خوب بوده؟
این اختلاف هفته ها چی نگران کننده نیست
بله جانم وزن دلبندتان عالی است و هیچ مشکلی ندارد تا دو هفته اختلاف در سن بارداری هم اهمیتی ندارد مشکلی نیست
ممنون از پاسخگوییتون خانم دکتر عزیزمم❤❤🧡
خواهش میکنم عزیز مهربانم 🌹❤️🌹