سلام وقت بخیر من ۱۵ روز پیش آمپول hcg زدم و ۳۵ ساعت بعد اقدام به بارداری کردم چند روز بعد بیبی نشون میده آخه من الان زدم منفی بود 🥺😞
2699
807
1402/06/08
سوال کننده
0
1402/07/07
sahar s
من درک میکنم این حالتو، واقعا بمیرم واسه این حال و روزمون🤦🥺
1
1402/07/07
❣مامانِ فندوق کوچولو❣ 🤰🤱
متاسفم محبوبه جان
انشالله بعد عکس رنگی نتیجه بگیری
انشالله بعد عکس رنگی نتیجه بگیری
0
1402/07/07
mahbobeh j
مرسی عزیزم
0
1402/07/07
فاطمه .
سلام
0
1402/07/07
فاطمه .
من که این ماه دارو استفاده نکردم ،دکترم نیست،ولی لکه بینی دارمظ
0
1402/07/07
فاطمه .
کلافه شدم
0
1402/07/07
فاطمه .
بچه ها بیایید تایپیک اقدامیا
0
1402/07/08
سوال کننده
من امروز لک دیدم قرمز پر رنگ ۳روز دیگه
0
1402/07/08
سوال کننده
دومین ماه بود استفاده کردم دیگه نکنم عیبی نداره ؟ یا باید ۳ ماه استفاده کنم
0
1402/07/08
❣مامانِ فندوق کوچولو❣ 🤰🤱
پریود شدی؟
0
1402/07/08
mahbobeh j
من دوماه استفاده کردم ایتسری عکس رنگی دارم
0
1402/07/08
سوال کننده
نه اما ۳ قطره لک قرمز اومد معلومه که میشم از حالم مشخصه
0
1402/07/08
sahar s
من عکس رنگی هم گرفتم، مشکلی نداشتم ، الآنم هنوز پریود نشدم ، بیبی هم منفی بود، موندم چه کنم، اما تصمیم دارم دکترمو عوض کنم
0
1402/07/08
سوال کننده
دکتر تاجیک نوشت؟
0
1402/07/08
سوال کننده
بعد پریود باید رنگی داد؟
0
1402/07/08
سوال کننده
درد داره ؟ چه جوری بود کی باید بدیم
0
1402/07/09
mahbobeh j
بله
0
1402/07/09
mahbobeh j
هشتم یا نهم سیکل
0
1402/07/09
mahbobeh j
من شنبه میرم واسه عکس رنگی هیچ تجربه ای ندارم ازش
1
1402/07/09
sahar s
میری اون بیمارستانی که عکس رنگی میندازن، اپراتوری که عکس رنگی رو میندازه، وقت میده، ازت میپرسه کی پریودت تموم میشه، یکی دو روز بعدش بهت نوبت میده،بعد وقتت شد، میری شلوارتو در میاری دراز میکشی مثل وقتی که میخوای معاینه بشی،بعد یه مایع رو برات تزریق میکنن که برسه به لوله های رحم، اگه لوله هات بسته نباشه یا چسبندگی نداشته باشه درد نداره، در حد یه تیر کشیدن، اگه چسبندگی داشته باشه، یه درد خفیف داره، که واقعا قابل تحمله، به حرف اینایی که میگن درد زیاد داره گوش ندین، بعدم بهت شیاف میدن که بذاری، کااااااامل توضیح دادم😂🤦
0
1402/07/09
sahar s
کامل توضیح دادم خواهر،
0
1402/07/09
sahar s
من واسه اینکه برم عکس رنگی یه چیزای عجیبی شنیدم که برام غول شده بود از ترس نمیخواستم برم، اما وقتی انجام شد ، فهمیدم هیچ چیز خاصی نبود،
0
1402/07/09
mahbobeh j
قبلش نیاز نیس شیاف بزاریم
0
1402/07/09
mahbobeh j
آره منم میترسم از بس گفتن درد داره
0
1402/07/09
sahar s
قبلش باید بذاری، بهت میگن
0
1402/07/09
sahar s
اصلا گوش نکن
0
1402/07/09
mahbobeh j
ممنونم از راهنماییتون عزیزم
1
1402/07/09
sahar s
فدات، انشالله بشه هر چی که میخوای❤️
0
1402/07/09
سوال کننده
مرسی عزیزم ❤️
0
1402/07/09
mahbobeh j
ان شاءالله
0
1402/07/10
سوال کننده
سلام عزیزم
0
1402/07/10
سوال کننده
شما کجا میری عکس رنگی توی شهر ری
0
1402/07/10
mahbobeh j
سلام من میرم مروارید ری
0
1402/07/10
mahbobeh j
پنج شنبه نوبت گرفتم
0
1402/07/10
mahbobeh j
شما پریود شدین مگه؟
0
1402/07/10
mahbobeh j
من دو سری که دارو استفاده کردم پریودم از پنج روز به دوروز رسیده نگرانم به نظرتون مشکلی هست
0
1402/07/10
سوال کننده
من رفتم وقت نداشت واسه شنبه الان رفتم علیزاده خیلی هم ارزونتر بود
0
1402/07/10
سوال کننده
نه انشالله که چیزی نیست من دوباره 3روز جلو انداختم
0
1402/07/10
سوال کننده
چقدر اینجا بده نمیشه وویس بدیم
0
1402/07/10
mahbobeh j
منم میخاستم شنبه برم ولی گفت دکتر نیس پنجشنبه نوبت داد من کلا همه سونوهامو اونجا انجام دادم هزینش چقدر میشه پرسیدی
1
1402/07/10
sahar s
خواهر جان، از نظر من اگه تنبلی نداری و مشکلی نداری، خودت و همسرت آزمایشات رو انجام دادین،اصلا دکتر نرو، وکلا بیخیال شو و اقدامتو داشته باش،خدا بخواد بده میده، فقط ما با این قرص و داروها ،اعصاب برای خودمون نمیذاریم، همش استرس داریم و این خودش میشه بدترین چیز، تا یه سال وقت داریم واسه بارداری
0
1402/07/10
mahbobeh j
عزیزم همسرم مشکلی نداره آزمایشش خوب بود خودم عکس رنگی انجام بدم ببینم مشکل از چیه
0
1402/07/10
mahbobeh j
من از یکسال بیشتر شد یه بار باردار شدم پوچ بود
0
1402/07/10
سوال کننده
۶۲۰
0
1402/07/10
mahbobeh j
با بیمه اینقدر میشه
0
1402/07/10
سوال کننده
منم یک لوله ندارم ۷ سال پیش هم خارج از رحم شدم که یه لوله مو از دست دادم
0
1402/07/10
سوال کننده
اره آزاد ۷۵۰
0
1402/07/10
mahbobeh j
متاسفم عزیزم ولی با یک لوله هم میشه باردار شد
0
1402/07/10
mahbobeh j
تا حالا عکس رنگی انداختین
0
1402/07/10
سوال کننده
فدات شم
0
1402/07/10
سوال کننده
نه عزیزم بار اولمه
0
1402/07/10
mahbobeh j
ان شاءالله اینسری نتیجه بخش باشه واسمون
0
1402/07/10
mahbobeh j
stk: |~|11|~|107_col
0
1402/07/10
sahar s
آمین
0
1402/07/10
sahar s
خدا رو شکر، انشالله خودتم میری و حل میشه
0
1402/07/10
mahbobeh j
ممنون گلم ،ان شاءالله
0
1402/07/11
سوال کننده
انشالله عزیزم واسه همه
0
1402/07/14
سوال کننده
سلام عزیزم خوبی ؟ عکس گرفتی ؟ چی شد؟
0
1402/07/14
mahbobeh j
سلام گلم خوبم ممنون دیروز رفتم عکس گرفتم با ترس و استرس زیاد یکم درد داشت ولی تحمل کردم قبلشم یه دونه شیاف دادن بهم و اینکه لوله هام باز بود و مشکلی نداشت
0
1402/07/14
سوال کننده
به سلامتی عزیزم پس چرا الان نمیشین خدارو شکر که هیچ مشکلیم نیس
0
1402/07/14
mahbobeh j
آره نمیدونم چرا باردار نمیشم
0
1402/07/14
سوال کننده
چقدر طول کشید
0
1402/07/15
mahbobeh j
فکر کنم ده دقیقه یه ربع شد کلا
0
1402/07/15
sahar s
خدا رو شکر
0
1402/07/15
mahbobeh j
فدات
0
1402/07/15
سوال کننده
سلام دوستان
0
1402/07/15
سوال کننده

0
1402/07/15
سوال کننده
منم گرفتم
0
1402/07/15
سوال کننده
چقدر درد داشت ولی
0
1402/07/15
سوال کننده
امروز ساعت ۲ میرم تاجیک شما هم میای
0
1402/07/15
mahbobeh j
سلام گلم به سلامتی انشالله خوب باشه نتیجش ،نه عزیزم من زنگ زدم گفت امروز نوبت نمیدم فردا بیا
0
1402/07/15
mahbobeh j
آره دردش زیاد بود واسه منم😔
0
1402/07/15
sahar s
درد زیاد دو تا دلیل داره، یکی بسته بودن لوله ها،دومیش اپراتور ناشی
0
1402/07/15
سوال کننده
منم بین مریض میرم میومدی الان
0
1402/07/15
mahbobeh j
نه گلم اونجوری زیاد زمان میبره نوبت گرفتنی زودتر انجام میشه
0
1402/07/15
mahbobeh j
فقط بیزحمت رفتی بپرس بعد عکس رنگی میشه اقدام کرد واسع بارداری
0
1402/07/15
سوال کننده
من رفتم دوباره برگشتم گفت باید تفسیر عکستم باشه که اون فردا آماده میشه
0
1402/07/15
سوال کننده
گفت ۱۲ پریودت نزدیکی داشته باش
0
1402/07/15
mahbobeh j
واسه منو هر دوشو باهم دادن
0
1402/07/15
mahbobeh j
آخه من سه روز کلا پریود بودم فکر کنم تخمک گذاریم زودتر باشه حالا فردا برم میگم ببینم چی میگه
0
1402/07/15
mahbobeh j
شما تا حالا آزمایش ذخیره تخمدان انجام دادی
0
1402/07/15
mahbobeh j
دکتر اوما گفت انجام بدم فردا برم میگم بنویسه واسم
0
1402/07/15
سوال کننده
حالا فردا برو ببین چی میگه
0
1402/07/15
سوال کننده
نه تا حالا نشنیدم
0
1402/07/15
سوال کننده
ولی من لولم چسبندگی داشته
0
1402/07/15
mahbobeh j
جدی ، درمان میشه نگران نباش عزیرم
0
1402/07/15
mahbobeh j
توکل بر خدا
0
1402/07/15
سوال کننده
اره عزیزم
0
1402/07/15
سوال کننده
منم فردا ساعت ۷ میرم
0
1402/07/15
mahbobeh j
به سلامتی
0
1402/07/15
mahbobeh j
منم دو نوبت دارم
0
1402/07/15
sahar s
با همون مایع که تزریق میشه باز میشه، احتمال بارداری توی شماها این ماه زیاده،😍
0
1402/07/15
sahar s
رفتی واسه ازمایش، لطفا بیا بگو چه جوریه
1
1402/07/15
mahbobeh j
چشم
0
1402/07/16
سوال کننده
انشالله عزیزم برای همه ❤️
0
1402/07/17
نیکا 72
سلام
0
1402/07/17
نیکا 72
دوستانی که آمپول آزادسازی زدن دونه چند خریدین؟
0
1402/07/17
نیکا 72
آزادش چنده؟ یابیمه
0
1402/07/17
سوال کننده
سلام عزیزم خوبی ؟ چی شد ؟ منم دیروز رفتم دکتر گفت بازه اما اونی که داشت انجام میداد گفت چسبندگی داشتی باز شد اما چرا دکتر گفت بازه
0
1402/07/17
سوال کننده

1
1402/07/17
mahbobeh j
سلام گلم من رفتم گفت بازه لوله هات گفت اقدام کن اگه اینسری هم باردار نشدم دوباره دو دوره دارو میده همون داروهای قبلی شما هم اقدام کن آن شا الله باردار میشی این ماه چون دکترم گفت بعد عکس شانس بارداری زیاده
0
1402/07/17
mahbobeh j
چسبندگی کم بوده حتما با همین ماده حاجب باز شده خداروشکر
0
1402/07/17
mahbobeh j
واسه من آزمایش ذخیره تخمدان نوشت البته خودم گفتم که از اینم مطمئن بشم
0
1402/07/17
mahbobeh j
سلام من آزاد خریدم دونه ای چهارصد فکر کنم
0
1402/07/17
سوال کننده
انشالله عزیزم انشالله که واسه شما هم این ماه جواب بده💓
1
1402/07/17
mahbobeh j
ان شاء الله عزیزم
0
1402/07/25
فاطمه .
سلام خانمها
0
1402/07/25
فاطمه .
خوبید؟
0
1402/07/25
فاطمه .
خبری نشد؟ هیچکدوم باردار نبودید؟ موعدتون رسیده
1
1402/07/25
سوال کننده
سلام عزیزم من که تازه این هفته تایم تخمک گذاریمه
1
1402/07/25
mahbobeh j
سلام گلم منم تو اقدامم فعلا
0
1402/07/25
فاطمه .
من که اوضاعم اصلا معلوم نیست،این ماه هفدهم دوره ام که تخمکگذاریم بود لکه بینی داشتم تا روز بیست و سوم دوره ام،سونو انجام دادم مشکلی نداشتم یه قرص داد دکتر خوردم لکه بینیم سریع تموم شد،امروزم نه روز هست از موعدم میگذره،بی بی هم زدم منفی
0
1402/07/25
فاطمه .
این ماه هم دارو مصرف کردید؟
0
1402/07/25
فاطمه .
شما هم دارو مصرف کردید؟
0
1402/07/25
فاطمه .
من که داروها تموم هورمونامو بهم ریخته
1
1402/07/26
mahbobeh j
سلام عکس رنگی انجام دادم
0
1402/07/26
mahbobeh j
سلام مونا جان یه راهنمایی میخاستم ازتون تهران جایی که لباس مجلسی شیک داشته باشه بلدین معرفی میکنین عروسی خواهر شوهرمه
1
1402/07/26
سوال کننده
نه عزیزم
0
1402/07/26
سوال کننده
سلام عزیزم خوبی عقیق امامزاده حسن طبقه بالا ،شانذریزه
0
1402/07/26
mahbobeh j
فداتشم خوبم تا حالا نرفتم برم ببینم چیزی پیدا میکنم ممنونم عزیزم
0
1402/07/26
mahbobeh j
عزیزم چه لباسایی الان مده و قشنگه شلوغ و پر کار یا ساده من خودم ساده پسندم
0
1402/07/26
mahbobeh j

0
1402/07/26
mahbobeh j
این مدلو خیلی دوس دارم
0
1402/07/26
فاطمه .
ان شاءالله جفتتون باردار میشید این ماه
1
1402/07/26
mahbobeh j
ممنون گلم انشاءالله
0
1402/07/28
سوال کننده
سلام عزیزم اره خوشگله
0
1402/07/28
سوال کننده
راستی پاپیون پاسداران هم خوبه
0
1402/07/28
سوال کننده
بزن اینستا
0
1402/07/28
mahbobeh j
سلام عزیزم امروز دو جا رفتم ولی لباسا خیلی شلوغه خوشم نیومد اصلا
0
1402/07/28
سوال کننده
Inm bebin
0
1402/07/28
سوال کننده

0
1402/07/28
mahbobeh j
میبینم پیجشو حتما
0
1402/07/28
سوال کننده
❤️
0
1402/07/28
mahbobeh j
عزیزم من بعد اقدام خارش گرفتم نمیدونم دارو مصرف کنم یا نه
1
1402/07/29
sahar s
من که این ماه اصلا پریود نشدم، دو روز دیگه موعد پریود بعدیمه، تست هم منفی بود، 🤦🤦🤦
0
1402/07/29
سوال کننده
برو آزمایش
0
1402/07/29
سوال کننده
منم شدم ان ان مالیدم
0
1402/07/29
سوال کننده
عسلم خوبه
0
1402/07/29
سوال کننده
من ۴ روز قبل توی برنامه زده تخمک گذاری ولی چرا امروز انقدر دلم درد میکنه با کمرم
0
1402/07/29
سوال کننده
ترشح من چرا رنگ سفید اما گوگل زده باید سفید شیشه ای باشه واسه من سفید پنیری رنگ
0
1402/07/29
سوال کننده
من ۹ روز مونده به پریودم ولی کلی درد پریودی دارم
0
1402/07/30
فاطمه .
منم همینجوریم،سهروز دیگه مثلا تخمکگذاریمه،پریود نشدم ،دیروز آزمایش دادم منفی بود،فقط درد پریودی دارم و ترشح شیری رنگ،موندم چرا اینجوری شدم،البته من دوم مهر تخمکگذاریم بود لکه بینی داشتم و تا سه چهار روز ادامه داشت رفتم سونو خداروشکر همه چی اوکی بود،الان نمیدونم اون یعنی پریودم بود؟ پس این ترشحات و این درد ها واسه چیه؟
0
1402/07/30
فاطمه .

0
1402/07/30
فاطمه .
برای من این رنگیه،ولی آبکی
0
1402/07/30
سوال کننده
منم این رنگی یکم شل تر
0
1402/07/30
sahar s
منم دقیقا همین بودم، ماه پیش دو تا لکه قهوه ای دیدم، بی ادبیه، حتی شورتمم یه قطره لک نگرفت ، نوار که اصلاااااا، اما امروز پریود شدم، فردا میرم یه دکتر دیگه، ببینم چیه
0
1402/07/30
mahbobeh j
سلام عزیزم هشت روز مونده تا موعدم منم ترشح و خارش دارم ولی خارشم شدید نیس ترشحات سفید رنگ دارم نمیدونم عفونته یا طبیعیه
0
1402/07/30
mahbobeh j

ببخشید به خاطر عکس
0
1402/08/01
mahbobeh j
از دکتر اوما پرسیدم گفت طبیعیه این ترشح
0
1402/08/01
سوال کننده
سلام عزیزم من که 8باید بشم امروز دلدرد دارم
0
1402/08/01
mahbobeh j
فقط دل درد داری من کمرم درد میکنه
0
1402/08/01
mahbobeh j
انشالله علائم بارداری باشه گلم توکل بر خدا
0
1402/08/01
سوال کننده
اینم دارم
0
1402/08/01
سوال کننده
بعید میدونم خواهر حالت هر ماه رو دارم
0
1402/08/01
mahbobeh j
خدارو چه دیدی امید داشته باش
1
1402/08/01
سوال کننده
Enshalla 😥🌱💓
0
1402/08/03
mahbobeh j
سلام مونا جان خوبی هنوز دلدرد و کمردرد داری من که دیشب اینقدر زیر دلم درد داشت همراه با نفخ و پا درد علائم پریودیه چون ماه قبلم داشتم😔 چهار روز مونده به موعدم
0
1402/08/03
سوال کننده
سلام عزیزم خوبی
0
1402/08/03
سوال کننده
وای منم ۵ روز موندههه پادرد دل درد کمر دقیقاً مثل خودت
0
1402/08/03
سوال کننده
اره دقیقاً مثل ماه قبل
0
1402/08/03
سوال کننده
به قدری ناراحتم که خدا میدونه آخه یعنی چی واقعا
0
1402/08/03
سوال کننده
عکس رنگی هم که دادیم دیگه چی مونده که باید انجام بدیم
0
1402/08/04
mahbobeh j
من افت فشارم دارم دیشب خیلی حالم بد بود
0
1402/08/04
mahbobeh j
سرم زدم یکم بهتر شدم هرروز این علائمو داری یا کمو زیاد میشه؟
0
1402/08/04
mahbobeh j
نمیدونم والا
0
1402/08/04
سوال کننده
کمو زیاد میشه
0
1402/08/04
سوال کننده
بعد سینه هام خیلی درد میکنه
0
1402/08/04
سوال کننده
پاهام ضعف میره زیادم نمیتونم راه برم بدنم انگار بی جون
0
1402/08/04
سوال کننده
مال تو عکس رنگیت اوک بود؟
0
1402/08/04
سوال کننده
من اونی که انجام داد گفت لولت چسبندگی داره بعد بردم دکتر گفت خوبه
0
1402/08/04
mahbobeh j
آره گفت مشکلی نداره
0
1402/08/04
mahbobeh j
خب اگه چسبندگی داشته باز شده شانس بارداریت بیشتر میشه
0
1402/08/04
mahbobeh j
سینه درد یکی از نشونه های بارداریه الیته اگه همیشه قبل پریود نداشتی
0
1402/08/04
سوال کننده
نمیدونم تا این چهار روز بگذره جون من بالا میاد
0
1402/08/04
mahbobeh j
خدا نکنه عزیزم منم فکرم درگیره ولی فعلا باید صبر کرد
1
1402/08/04
سوال کننده
اره ببینیم چی میشه الهی که گل بشه 🌞🦋
0
1402/08/05
mahbobeh j
سلام عزیزم خوبی من دیشب پریود شدم امیدوارم که تو نشی
0
1402/08/05
سوال کننده
سلام عزیزم
0
1402/08/05
سوال کننده
اااا
0
1402/08/05
سوال کننده
انشالله ماه بعد نی نی میاد واستتتت
0
1402/08/05
سوال کننده
من هنوز نه
0
1402/08/05
سوال کننده
دردم خیلی کمتر شده اما معدم درد گرفته
0
1402/08/05
سوال کننده
این ماه نشم میرم این دکتر گیاهی توی بازارچه که میگن خیلی خوبه
0
1402/08/05
mahbobeh j
سلام گلم دکتر تاجیک دوباره به من دارو داده دو ماه استفاده کنم نشه بره واسه آی وی اف
0
1402/08/05
mahbobeh j
کجاس
0
1402/08/05
mahbobeh j
انشاءالله تو به خاسته دلت برسی
0
1402/08/05
سوال کننده
چی داده
0
1402/08/05
سوال کننده
توی شاه عبدالعظیم
0
1402/08/05
سوال کننده
الهی که همه به خواستشون برسن
0
1402/08/05
mahbobeh j
داروهای قبلی آمپول hcgوhmg و کلومیفن
0
1402/08/05
mahbobeh j
ان شاءالله
0
1402/08/05
mahbobeh j
منظورتون همون بازارچه که توی خیابون حرمه
0
1402/08/05
سوال کننده
اره عزیزم همونجا که سقف داره
0
1402/08/05
سوال کننده
من زیاد اینجا رو بلد نیستم فقط چشمی بلدم
0
1402/08/05
سوال کننده
حتی مامانمم مریض بود رفت پیشش خوب شد
0
1402/08/05
سوال کننده
باید سونو اینا هم ببری بهش نشون بدی
0
1402/08/05
سوال کننده
۰۹۱۰۶۶۲۳۱۵۷
این شمارمه واتس اپ پیام بده برات ویس بزارم اینجا خیلی سخته فیلتر هم که روشن باشه اصلا پیاما نمیاد
این شمارمه واتس اپ پیام بده برات ویس بزارم اینجا خیلی سخته فیلتر هم که روشن باشه اصلا پیاما نمیاد
0
1402/08/05
mahbobeh j
باشه عزیزم از این به بعد خاستم پیام بدم از واتساپ پیام میدم
0
1402/08/05
سوال کننده
💋💋💋❤️❤️❤️
0
1402/08/05
mahbobeh j
فدات
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- تاثیر خوردن گرمی در زمان اقدام برای بارداری و تخمک گذاری
- اقدام به بارداری و بدن درد
- اقدام به بارداری
- تزریق امپول سرخجه قبل بارداری
- علت تاخیر یک هفته ای در اقدام بارداری چیست?
- تخمک گذاری واقدام به بارداری
- مشکلی ندارم ولی پریود نامنظمی دارم!!!اقدامی هستم😣
- ببخشید ببخشید ببخشید دوستان
- شانزدهم دوره..برای اقدام به بارداری
- لطفا همه نظرتونو بگید بین زمین وهوا گیر کردم⁉️




