Ooma
پرسش (1402/06/07):

تب و دندان دراوردن

سلام خانم دکتر پسر من ۶ ماه و ۲۰ روزشه لثه پایینش دوتا قلمبه درآورده از دیروزم تب داره بنظرتون مریض شده یا تبش بخاطر دندونشه؟؟

تب و دندان دراوردن
تب و دندان دراوردن
اینم عکس لثه هاش
اگر فقط سرش داغه از دندونه
از لثه هاش مشخصه فعلا نمیخواد دندونش بیرون بیاد.لثه ها وقتی زخم شدن اونوقت دندون میزنه بیرون
نه دستو پاهایم داغه
پسر من یک ماهه لثش اینجوری قلمبس☹️
از وقتی اینجوری قلمبه میشه ، یک ماه تا چهل روز طول می‌کشه تا در بیاد
دندون در آوردن تب نداره
عزیزم دندون درآوردن تب نداره حتما دکتر ببرید
سلام به روی ماهتون مامان جان
درجه‌ حرارت بدن دلبندتان چقدر است ؟
سلام ۳۷.۲ اینا
37.2 تب نیست جانم، اگر بیشتر از این هست بگویید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه