سلام خوبباشین انشاالله. من امروز اصلا توان ندارم صبحم حالت تهوع خفیف داشتم روز چهار پریودیمم هست چکارکنم😔
0
1402/06/07
لی لی (مامان سلین) .
عزیزم خانمیم
هورمون داریم
توی پریودطبیعیه
اگر چکاب نکردی بعدا برو یه آزمایش خون چکاب قند و چربی و بررسی میزان کم خونی و آهن بدن و چکاب هورمونی بکن
سالی یکبار خوبه
فعلا هم اگر کاری نداری استراحت کنی بهتره اگر مشغله داری و کار یه دونه قرص مولتی ویتامین بخور کمک میکنه بهت
هورمون داریم
توی پریودطبیعیه
اگر چکاب نکردی بعدا برو یه آزمایش خون چکاب قند و چربی و بررسی میزان کم خونی و آهن بدن و چکاب هورمونی بکن
سالی یکبار خوبه
فعلا هم اگر کاری نداری استراحت کنی بهتره اگر مشغله داری و کار یه دونه قرص مولتی ویتامین بخور کمک میکنه بهت
0
1402/06/07
. .
بخاطر پریودیته ،برو ب نوربین بزن سرحال میشی
0
1402/06/07
سوال کننده
برم داروخونه بدون نسخه بهم میده
0
1402/06/07
Bahar ❤
آره
0
1402/06/07
سوال کننده
من اولی باره اینجوری بی توان شدم عزیزم چهارروز پیش مصرف قرص خشک کنندم تموم شد
0
1402/06/07
سوال کننده
ممنونم از راهنماییت گل خانم
0
1402/06/07
Bahar ❤
خواهش میکنم عزیزم ❤مایعات هم زیاد استفاده کن
0
1402/06/07
سوال کننده
بعد مدرسم عصرا مغازه دارم الانم که تابستونه تو مغازمم
0
1402/06/07
سوال کننده
همش اب میخورم ولی صبحی پاشدم بیام مغازم اصلا افتضاح بودم الانم مثل صبحم گلم
0
1402/06/07
مامان دلوین🌈💕
چندسالته
0
1402/06/07
. .
اره
0
1402/06/07
سوال کننده
17
0
1402/06/07
سوال کننده
ممنونم عزیزم
0
1402/06/07
فرزانه مامان شازده والا
ویتامین د3 بخور
با قرص جوشان مولتی ویتامین
با قرص جوشان مولتی ویتامین
0
1402/06/07
پریا ❤❤❤
شاید قندت افتاده
0
1402/06/07
پریا ❤❤❤
یه چایی نبات بخور
0
1402/06/07
سوال کننده
من چندشب پیشم فشارم افتاد تو کوچه داشتم میرفتم خونه ازبس سرگیجه داشتم همسایه دستمو گرفت اوردم خونه الانم اینطور
0
1402/06/07
سوال کننده
خداکنه ب این ختم شه حوصله امپول سرم ندارم بخدا
0
1402/06/07
سوال کننده
چشم عزیزم
0
1402/06/07
مامان دلوین🌈💕
واقعاااا
عزیزم 😍
ازدواج کردی
عزیزم 😍
ازدواج کردی
0
1402/06/07
سوال کننده
عقدم عزیزم
0
1402/06/07
پزشک اوما
سلام نازنینم
ممنونم جان دل از محبتتون 💓
مواد غذایی خونساز و غنی از آهن مانند جگر بیشتر بخورید ، استراحت داشته باشید، و اگر طی یکسال اخیر چکاپ کامل خصوصا برای ارزیابی سطح آهن ذخیره خون انجام نشده ، انجام دهید 💓
ممنونم جان دل از محبتتون 💓
مواد غذایی خونساز و غنی از آهن مانند جگر بیشتر بخورید ، استراحت داشته باشید، و اگر طی یکسال اخیر چکاپ کامل خصوصا برای ارزیابی سطح آهن ذخیره خون انجام نشده ، انجام دهید 💓
1
1402/06/08
سوال کننده
چشم عزیزدلم ممنونم♥
0
1402/06/08
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 💓
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



687

